Daar zijn ze weer, de rode duivels.

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve dames,

t is bij mij deze ronde niet raak, ze zijn gekomen, . Met veel tegelijk, om half 7 vanochtend, gemeen he?
Precies volgens afspraak na 25 dagen.
k heb vandaag niet veel tijd om te forummen, mijn man heeft de computer nodig voor zn administratie. Vanavond misschien nog even.
Op naar ronde 4 .

Groetjes Wietske

Hé Wietske,

Wat een kl*te zooi zeg, op naar de volgende ronde met misschien een beetje pijn in het hart want het is iedere keer weer een teleurstelling als die RD's zich aandienen! Sterkte meid en kop op en wie weet is het geluk volgende maand aan jullie kant!

Puk

hoi wietske,

same here ook vanmorgen de ongie geariveerd. balen he. maar ook presies net als vorige maand na 29 dagen. op naar ronde 5 voormij.

veel succes.

xxx Bambi

He Wietske,

Dat is weer balen zeg, weer een maand voorbij, shit!
Net nu jouw man er zo van overtuigd was, gaf zeker extra hoop. Nou de mijne zei ook al dat hij denkt dat het raak is deze maand, moet ik dan ook maar niet te veel op rekenen.
Jouw nod-dag  was toch eigenlijk later?
Het enige positieve is dat je een korte cyclus hebt, op naar meer succes volgende maand!1
 Gwen.

Hey meis,

Die rotte RD weer, wat jammer voor jullie!!!!
Hoop dat de volgende ronde beter is en je gewoon zwanger bent dan!!
Heel veel succes!!!

Liefs Sandy

Hoi meiden,

Balen zeg bij jullie allebei de RD's gearriveerd.
Valt dan toch weer tegen hè.

Ik leef nog tussen hoop en vrees! Sinds vrijdag elke dag 3 druppels bruin bloed en that's it. Dus nog maar weer afwachten!! pfff....

Succes in de volgende ronde.

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan