Daar zijn ze weer...............snik

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve lotgenoten,

Het is weer niet gelukt, vanmorgen ongi geworden.
Balen, maar mijn echte dip heb ik vorige week al gehad toen het begon te rommelen in mijn buik en de bruine afscheiding begon. Toen was ik echt teleurgesteld. Kon wel janken. Ik had nl. precies op de dag waarop volgens de bereking de innesteling zou plaatsvinden wat bloedverlies. Ik was stiekem al blij, ik dacht dat ik een innestelingsbloeding had. Daar kreeg ik echt hoop van.

En dan die opmerkingen van mensen uit je omgeving.
Mijn vriend is pas 30 geworden en opmerkingen als "het wordt tijd dat je hem papa maakt" of "30 is echt een mooie leeftijd om vader te worden" zijn niet leuk.
Ze moesten eens weten, we doen ons best!! Veel mensen denken nog steeds dat ik niet wil, omdat mijn vriend al heel lang roept dat hij kinderen wil en ik er pas later aan toe was.

Ik heb trouwens gisteren een maansteen en tarwekiemolie gekocht!
JA, IK DOE OOK AAN DE HYPE MEE!!!!

Mijn vriend was erbij. Ik dacht dat hij me voor gek zou verklaren toen ik met de steen kwam aanzetten want hij gelooft niet zo in dit soort dingen (ik  eigenlijk ook niet, maar ja, je weet nooit). Maar dat deed hij dus niet, hij wil ook alles proberen. Hij was ook erg teleurgesteld en vind het nu erg lang gaan duren.

Dus ik kan weer op de lijst, mijn NOD is 30 april, ronde 8.

Iedereen weer veel succes en we houden de moed erin, onze tijd komt nog wel   !!!!!!!!!!!

Groetjes,

Esprit

Hoi meisje,

Wat erg voor je! Nou, we kunnen elkaar de hand schudden! Zaterdag was er een beetje bloed bij mij (ik dacht stiekem ook: innesteling...) Maar nee hoor, vandaag zette het ook echt door!!

Maar, we mogen de moed niet verliezen!

Sterkte!

Gr. Wil

Hoi Espirit,

Mijn NOD duurt nog even, maar ook ik ben begonnen met de tarwekiemolie en de maansteen is onderweg, dus we blijven proberen en wie weet hebben we alleen maar goede berichten vanaf vandaag.

Eens zal het toch lukken of niet??

Groetjes Alice

Wat een teleurstelling he?
Ik vind het echt een rot gevoel!
Ik heb vandaag mijn nod, ik heb alleen nog een duppeltje bruine afscheiding kunnen
ontdekken.. Maar zo begon het vorige maand ook en na 4 dagen zette het door.
Het kan eigenlijk maar gelijk goed doorzetten, ben je van die onzekerheid af.
Nu ga ik zitten denken van, het zal toch niet zo zijn..
Maar even afwachten!! Geduld is 'the magic word'

Liefs Steef

Hoi esprit,

Ja meid, we weten allemaal hoe het voelt. Dat is ook zo fijn aan deze site, je knut kletsen met mensen die in hetzelfde schuitje zitten en dat lucht op!
Goed dat je zo positief blijft! En ook goed om allehande "hulpmiddelen" in te zetten, want baadt het niet dan schaadt het niet!!
Als het bij ons deze ronde niet lukt dan gooi ik er ook alles tegenaan de volgende ronde: maanstaan, tarwekeimolie, monnikspeper noem maar op!

Sterkte de komende tijd en straks weer veel plezier met klussen

groetjes kreeftje

esprit..

SHIT!! das niet leuk.. weer de rode duivels.. bah.
ik leef met je mee.

en o wee als die steen het niet doet!!! volgende ronde moet het raak zijn toch?
ik ga heel hard voor je duimen.

dikke knuffel,
bren

Hoi Esprit,

jammer dat het zo lang duurt maar ik zal je mijn verhaal vertellen. Ik was nog maar 21 toen mijn man en ik besloten dat we een kleine willen. Ik rookte niet dronk niet en mijn vriend dronk zo af en toe een biertje ook rookte hij niet, dus ik dacht o das zo gebeurd nou forget it na 12 maanden klussen nog steeds niet zwanger dus dan maar naar de huisarts mijn man zijn spullie hihihi onderzocht 83% prima in orde dus bij mij onderzoeken gedaan prima in orde een regelmatigere cyclus kan je niet hebben 28 dagen, iedere maand weer . Maar goed de Gynecoloog ging me toch maar doorsturen naar het ziekenhuis voor een onderzoek (heb geen idee meer hoe die ook al heete) met een chemische middeltje om te kijken of mijn eileiders een goede doorgang hadden inmiddels waren we wel 3 maanden verder. Maar goed op de dag dat ik moest kwam mijn ongi niet getest en jawel hoor Zwanger en nu denk je dan gebeld naar het ziekenhuis, ja die vonden het logisch dat ze het niet hoefden door te spuiten dus ik blij, iedereen blij. 4 dagen later werd ik gewoon ongi snapte er niets van, weer naar de Gyn en die bevestigde dat er een vruchtje had gezeten maar nu al afgestoten was  een  vroege miskraam dus.en toen een maand later was het weer raak????? Ondertussen hebben we  een zoontje van bijna 2. maar wat   ik nou eigenlijk bedoel  is dat ik gewoon 2 maanden achterelkaar ben zwanger geraakt   terwijl er in bijna 15 maanden niks is gebeurd. Nou ik vind het maar vreemd hoor hoe ons lichaam in elkaar steekt k  snap er nog steeds niets van.  Maar goed ik wilde even zeggen hou gewoon moed dan komt het op  den duur wel goed hoor. ook al duurt het zo lang voor dat je misschien zwanger raakt.

Ik ga van de maand voor je duimen en misschien helpt het wel O ja zal voor iedereen duimen ok???

Veel liefs Leonie    

Hoi Esprit,

Da's balen ja! Sterkte.
Ik heb vandaag mijn NOD, dus da's nog ff spannend. Alhoewel ik niets verwacht want ik voel helemaal 0,0 behalve af en toe wat krampjes. Dus de ongi zal wel zo voor de deur staan. En dan dus op naar ronde 4. Da's mijn geluksgetal, dus wie weet.

Een maansteen heb ik al, en bij de volgende ronde ga ik de tarwekiemolie en de ovulatietesten er ook zeker bijhalen............why not!

Groetjes en we duimen weer..........

SUUS

Terug
Bovenaan