Kan niet slapen! Bijna 02.00 uur en heb al weer een tijd naar het plafond liggen staren. Al mijn gezinsleden hebben de griep gehad en nu is volgens mij mama aan de beurt. Mijn keel doet pijn en van al dat slikken word ik nu erg misselijk. En wat doe je dan als je niet kan slapen? Even op het forum met een kop thee met honing.
Als de thee op is ga ik het maar weer eens proberen, maar het is zo frustrerend als je man naast je ligt te snurken en ik moet zo mijn best doen om te slapen.
Straks al de zwangerschap vordert dan zal dit wel vaker voor gaan komen. Had ik bij de vorige zwangerschappen ook last van. Toen stond ik nog weleens te strijken midden in de nacht.
Debby
Als de thee op is ga ik het maar weer eens proberen, maar het is zo frustrerend als je man naast je ligt te snurken en ik moet zo mijn best doen om te slapen.
Straks al de zwangerschap vordert dan zal dit wel vaker voor gaan komen. Had ik bij de vorige zwangerschappen ook last van. Toen stond ik nog weleens te strijken midden in de nacht.
Debby