daar zit ik dan

Kan niet slapen! Bijna 02.00 uur en heb al weer een tijd naar het plafond liggen staren. Al mijn gezinsleden hebben de griep gehad en nu is volgens mij mama aan de beurt. Mijn keel doet pijn en van al dat slikken word ik nu erg misselijk. En wat doe je dan als je niet kan slapen? Even op het forum met een kop thee met honing.

Als de thee op is ga ik het maar weer eens proberen, maar het is zo frustrerend als je man naast je ligt te snurken en ik moet zo mijn best doen om te slapen.

Straks al de zwangerschap vordert dan zal dit wel vaker voor gaan komen. Had ik bij de vorige zwangerschappen ook last van. Toen stond ik nog weleens te strijken midden in de nacht.

Debby

Hoi Debby,

Ik heb er ook heel erg veel last van. Ben na 2 maanden van max 2 uurtjes slapen naar de HA geweest, en heb nu medicijnen gekregen om beter te slapen. Moet zeggen dat ik dat 1x per week neem, om iig iets te slapen. Heb verder alles geprobeerd maar niets helpt.
Ik kan je geen tips oid geven.
Bedenk je bent niet de enige, mijn steun heb je.

Groetjes Pauline

Ik ben ook vaak midden in de nacht klaarwakker. Vorige week flink verkouden geweest dus toen was het helemaal raak. Meestal ga ik maar gewoon uit bed en inderdaad, kopje thee ;-)
Als ik zo'n nacht heb dan probeer ik gewoon een beetje bij te slapen op de bank. Als ik naast mn vriend blijf liggen voel ik me veel te onrustig en ben ik weer bang dat ik hem wakker maak enzo....

Het werkt volgens mij echt averechts als je op bed gaat liggen om te proberen te slapen, je ziet de tijd voorbij kruipen en dan lukt t helemaal niet. Misschien een beetje lezen ofzo. Vervelend is het zeker, omdat je overdag zo brak bent.

Terug
Bovenaan