Daar zitten we weer!

Weer aan het ctg apparaat. Afgelopen vrijdag nog voor bloedverlies geweest. En nu bewoog hij amper meer. Ik dacht vandaag wat moet ik toch?? Heb toch maar het ziekenhuis gebeld. En die zeiden meteen hierheen komen. Dus nu zit ik aan het ctg, dalijk naar de gyn. Ben erg benieuwd!!

Alles was prima :). Pff ben me wel kapot geschrokken. Omdat ik hem altijd zoooo goed voel en dan ineens 3 dagen heel zacht. Maar ze zei gelukkig dat het niet erg was en dat ik het in de gate moest houden. Iedereen praat over een limiet hoe vaak je hem min moet voelen. Dat is dus niet zo, ze zegt als je hem maar goed en krachtig voelt elke dag. Ben helemaal opgelucht haha

Mij werd wel geadviseerd om even elk uur een moment in een ontspannen houding te zitten. De baby wat ruimte te geven, en dan kijken of er nog beweging komt.

Als ik langere tijd geen beweging voel, dan naar huis mn bed in en nog eens voelen. Dan na een half uurtje nog niet, dan ff verloskundige bellen.

Zeker omdat ik dit kindje zo goed voel, bij mn dochter lag de placenta voor en die voelde ik eigenlijk nauwelijks. Zelfs met 30-40 weken bleef het vaak rustig.

Terug
Bovenaan