Hoihoi!
Wat lief dat je er naar vraagt!
Wij zitten hier te wachten tot morgen. Dan moet mijn vriend de opzwemtest voor de tweede keer doen, omdat de eerste keer niet goed was.
Intussen zijn de ovulatietesten nog steeds niet positief, dus dat is voor mij dan wel weer positief! Hebben we iig de juiste dagen niet gemist, want vandaag mag de test weer positief zijn!
Vandaag ga ik even bellen voor een afspraak met de gyn voor de uitslag van de test van morgen en dan (op de afspraak) horen we ook meteen hoe het verder gaat met ons.
Mijn vriend en ik zitten er natuurlijk veel over te praten en misschien (als degyn meteen acite wil) dat we even een pauze houden van een anatal maanden en na de kerst weer verder gaan. Het afgelopen jaar is behoorlijk heftig en intensief geweest en eigenlijk zijn we toe aan gewoon even niets. Tussendoor hebben we dat ook wel gehad, dat we het zelf meosten proberen voor 6 maanden, maar dat is toch anders dan wanneer je even rust neemt. Op mijn werk komt er nu ook een erg drukke periode aan. Wel gezellig, hoor, Sint en kerst in groep 4, maar ook erg hectisch! Ook mijn vriend heeft het erg druk op zijn werk, dus even een rustig thuis zonder veel gekke dingen kunnen we allebei wel gebruiken!
En wie weet in de rust periode... Vorige week weer een kennis die juist zwanger werd, toen ze er even niets van wilde weten.
En jij in januari aan de bak... Had het idd wel gelezen, maar wist niet meer of dat nou van jou was, haha.
Hier nog even een spannende week, onderzoek, uitslag, rest van ons plan en daarna weer bijna nod... Over 10 dagen keert de rust hier weer terug met hopelijk een posittieve test!
Jij ook veel succes, ik hoop voor jou dat de hele mmm niet meer nodig is!
Liefs Daisy