@Dacey

A

Anoniem

Guest
Hai Daisy,

Ik weet dat je even niet zoveel meer op het forum bent maar mocht je dit toch lezen....Ik ben heel erg nieuwsgierig hoe het met je is. Je hebt vandaag toch je NOD???? Ik hoop op héél goed nieuws voor jullie!!

Liefs Lynn

Tot nu toe nog niets... Geen ongi. Maar de dag is nog niet voorbij! Ik blijf ongikrampen en steekjes houden, dus waarschijnlijk zal het verder o pde dag wel helemaal los breken.

Heb stiekem vanmorgen een test gedaan, maar deze was erg wit. Nu heb ik ook een korte Luterale fase, dus kan ik eigenlijk ook pas maandag positief testen...

Voel wel van alles wat heel erg op een ongi lijkt, maar het bloed is er nog niet...

Ik hou je ook in de gaten als je het goed vind. Ik lees altijd je topics en hoop zo dat het voor jullie ook eens mag lukken. Ik vind het ongelofelijk knap hoe positief je bent. En ik wilde even zeggen dat ik door jou verhalen nog meer inzie hoe een wonder het is om "normaal en snel" zwanger te raken.
Bedankt!
Ik zal mijn engeltjes voor je aanspreken hoor.
Liefs.

Thanx M88 en Lynn!

Ik moet ook wel zeggen dat ik niet precies weet wat ik van mijn ongi moet verwachten na de operatie. De vorige was compleet pijnloos, zeg maar. Weet ook niet precies hoe mijn 'nieuwe' ongi start.

Intussen een zwaar gevoel gekregen onder in mijn buik en veel de neiging om te plassen. Dit laatste hermen ik van een naderende ongi, helaas...

Houd jullie op de hoogte zodra er weer wat verandeert!

Liefs Daisy

Nog niets...
Voel nog steeds krampjes en steekjes, maar veel minder. Dacht vanacht na een heftige kramp dat het wel zou beginnen, maar nee hoor. Helemaal niets deze morgen.
Zelfs geen lichte verkleuring waar mijn ongi meestal een dag vantevoren mee begint.

Wil eigenlijk woensdag pas weer testen, want vlak voor mijn vakantie was ik ook ineens 5 dagen te laat. Maar dat was misschien vkaantiestress, haha, en nu voel ik me toch heel relaxed op de natuurlijke spanning na!

Zou bijna willen dat ik mijn gevoel een hier kan posten, zodat jullie het kunnen voelen en dit vergelijken met jullie (eventueel) eerdere zwangerschap, haha!

Ik houd jullie op de hoogte!!

Liefs Daisy

Ohja, de krampjes die ik voel zitten eigenlijk alleen rechts. Ook zo vreemd, want voor een ongi voel ik het eigenlijk in het midden en in mijn hele onderbuik.
Ook weer zoiets vaags, waardoor je gaat twijfelen...

Terug
Bovenaan