@Dacey

A

Anoniem

Guest
Hai lieverd,

Even snel een berichtje plaatsen voordat ik naar werk ga. Hoe is het met je? Zijn alsnog die rode duivels weg gebleven?

Ik ga toch stiekem voor je duimen! ******

Ik wens je een goed en gezellig weekend! (iedereen natuurlijk)

Liefs en een knuff Lynn

Ik duim ook voor jullie mee meiden.
Voor iedereen eigenlijk. heb geen duimen meer over :)

Liefs en fijn weekend iedereen.

Hey meiden!

Lief dat jullie aan me denken!
Hier nog geen rode duivels in zicht. Ook geen krampen oid, alleen wat steekjes. Dat zouden ook mijn darmen kunnen zijn, want die rommelen al eenpaar dagen flink, ik ben snotverkouden en al een paar dagen hoofdpijn, niet helemaal lekker dus...

Ik wacht met evt. testen af tot woensdag, want ik ben mijn vorige cyclus ook 4 dagen later ongi geworden. Dan heeft het geen zin om nu al te testen en teleurgesteld een negatieve test te zien verschijnen... Woensdag is dan wel de 5e dag, maar even een buffer opbouwen, haha!

De kans is deze maand echt minimaal, maar mijn lichaam stelt mijn geduld wel aardig op de proef zo!

Ik ga er vanuit dat ik tussen vandaag en woensdag gewoon ongi wordt. Nog even rustig afwachten...

Lynn (en alle andere meiden) hoe gaat het nu met jou? Ben jij eigenlijk al wat wijzer geworden intussen?
Konden we maar eens binnen in ons lichaam kijken wat daar allemaal gaande is!

Liefs Daisy

@ Daycey
jeetje meid wat spannend!! Knap hoor dat je tot woe kan wachten! Hoop het zo voor je! ook al is de kans minimaal deze maand..

@ Lynn
Nog steeds geen duivels?

Liefs Renate

Hai lieverd,

Nog geen duivels bij jou???? Spannend!! Wie weet! Ik vind het knap van je dat je nog even wacht met testen....
Ik hoop dat ze weg blijven..... Ik ga nog even door met duimen!! Met mij gaat het inmiddels weer beter! Het negatieve is zo goed als weg en ik heb een goed gesprek gehad met m'n man (zie topic: beslissing genomen) en dat geeft toch een hele hoop rust, voor nu! Ik zou ook wel eens binnen in m'n lichaam willen spieken... Haha!!

Succes meid, dat het maar snel woensdag is!

@Renate: nog geen duivels en geen ongi klachten maar goed.....het is ook nog niet m'n NOD en eigenlijk wil ik iets langer wachten met testen. Woensdag of donderdag ofzo....als ik dat volhoud!

Fijn weekend! Liefs Lynn.

@ Lynn, hopelijk mogen we samen testen!! Het zou wel super zijn als we tegelijk door mogen naar de mamaclubs! Met een hoop andere meiden...

@ Renate, het tot woensdag wachten is pure zelfbescherming. Ik heb zo vaak een negatieve test gehad op mijn nod of de dag erna (wel overijtd) dat ik er hel voorzichtig mee ben geworden. Hoe langer je wacht, hoe groter de kans dat de test in 1 keer positief is als je zwanger bent.

Hier nog steeds niets... Wel 2 grote pukkels ineens (jaren geen last van gehad), maar nog geen vreetbuien die ik echt altijd heb voor mijn nod...

Verder voel ik me wel wat beter dan vanmorgen, maar het rommelen in mijn buik blijft.

We houden de spannign er gewoon nog even in!

Jullie ook een fijn weekend!

Terug
Bovenaan