Dacht dat het was begonnen...

A

Anoniem

Guest
Hallo

Vanmorgen dacht ik toch echt dat het was begonnen. Konstante buikkrampen om me hele buik heen. Kinderen die volop in beweging waren. Ik wilde gewoon niet mijn bed uit om bang te zijn dat het weg zou trekken. Maar het is helaas niet door gaan zetten. Bij mijn dochter begon het ook op deze manier. Ik heb ook wel wat meer slijm verlies. Bij dochter was het alleen wat rozig. Ik baal hier zo van van die onzekerheid wanneer ze nou eindelijk van plan zijn om te komen....

Sorry dames voor mijn geklaag maar ik ben het gewoon zo zat.

gr angelique (38 weken van een tweeling)

balen is dat he!!!!!!!!

Ik ken het hoor.. gisteravond al krampen, ik dacht laat ik maar gaan slapen.
Wordt ik na een uur wakker van een mega-kramp, ik ging er helemaal voor liggen van nou kom maar op, ik ben er klaar voor!
nou zo'n megakramp heb ik niet meer gehad, maar wel steeds lichte krampen...maar ja dit was vannacht, nu wordt het echt niet erger ofzo (eerder minder) Balen dus!!

Leef met je mee, kan me voorstellen dat het met twee kindjes allemaal nog iets zwaarder is!

Kom op meid, nog even volhouden!

Hoi meissie,

Kan me voorstellen dat je graag wilt dat het gaat gebeuren. Wat duurt het dan allemaal lang he!!!!

Ook hier vanaf het weekend harde gevoelige buiken en gisteren kramp en menstruatie achtige krampen.
Ik dacht ook dat het zou gaan beginnen, niet dus.

Laten we voor elkaar gaan duimen, misschien helpt dat!!!!

Dikke knuffel van mamabinck.

hoi hoi
nou meid ik heb respect voor je hoor,zwanger van een tweeling en dan al 38weken zwanger.
kan me voorstellen dat het giga zwaar is en dat je het poepie zat bent.
hoop vor jou dat het snel doorzet.
succes he.
liefs sil

Vervelend he, dat je denkt dat het gaat beginnen en dat het dan weer afzakt. Kan me voorstellen dat je het zat bent, zeker met 2 druktemaakers in je buik.

Ook hier al een paar avonden gerommel, maar het zet ook hier niet echt door. Ben zondag uitgerekend, dus hoop dat het voor die tijd nog komt. Ben het op zich nog niet heel erg zat, maar gewoon erg nieuwsgierig. Vandaag nog lekker met mijn dochter wezen zwemmen, maak er maar het beste van de laatste loodjes.

Gr Christa

Hi Angelique,

Nou, ik kan me voorstellen dat je het poepiezat bent. En als je dan inderdaad ook nog krampen krijgt die niet door lijken te zetten....Bah! Ik hoop voor je dat je kindjes snel komen gaan, heel veel succes met de laatste loodjes!
Groetjes, Petra

Die kleine bengels van jou zitten echt nog lekker he? Ik kan me je klaagzang voorstellen hoor, tjeetje je moet steeds 2 stuk mee slepen...
Ik hoop echt voor je dat het gauw begint. Kom op beebs. Kom er uit!!

Monique

Halloo,

Nou bij mij zit er 1 baby en ben nu 37,4 en ben er ook wel klaar voor. Op zich zou nog een week of zo beter zijn voor de kleine, kan ze nog lekker groeien, maar voor moeders...pfff!!

Ik dacht net ook dat het begonnen was. Al de hele avond en deel van de nacht harde buiken. Werd er ook wakker van. Zit ik nu beneden en het trekt weer weg. Balen. Had bedacht dat 5 oktober wel een mooie dag was om te bevallen. Wie weet gaat het toch nog wel doorzetten.

Sterkte meid. Nog heeeeel even wachten ze moeten er toch een keer uit!

groetjes Empe

Terug
Bovenaan