Ik lees overal al over positiekleding en dikke buiken.ik ben nu 14 weken zwanger van ons 3de kindje maar pas gewoon bijna alles nog.oke savonds zie je een klein buikje,maar had zo gedacht dat ik nu bij de 3de sneller een buik zou hebben,zeker omdat de jongste nog maar net 1 jaar is....maar ook op school bij mn dochter is het nog niemand zomaar opgevallen,het is dat ik het gezegd hebt...maar anders kan ik het gewoon nog verbergen.gelukkig weet ik wel dat het goed zit want heb afgelopen maandag nog een goede echo gehad.kindje was 7 cm.
ah ja op zich vind ik het niet zo erg dat ik nog niet zo dik ben.maar had toch meer een buik verwacht haha....zijn er meer waar het nog helemaal niet opvalt?mn positiekleding is gewoon nog te groot.op 1 broek na dan.
vind leuk jullie reacties te horen.
ow ja is niet dat ik nu een blubberbuik hebt dat daardoor komt hoor hihi.ben 1.80 en 68 kg.dus denk meer ook door mn lengte
liefs jootje
ah ja op zich vind ik het niet zo erg dat ik nog niet zo dik ben.maar had toch meer een buik verwacht haha....zijn er meer waar het nog helemaal niet opvalt?mn positiekleding is gewoon nog te groot.op 1 broek na dan.
vind leuk jullie reacties te horen.
ow ja is niet dat ik nu een blubberbuik hebt dat daardoor komt hoor hihi.ben 1.80 en 68 kg.dus denk meer ook door mn lengte
liefs jootje