Dacht wel dat sneller zou gaan....

Ik lees overal al over positiekleding en dikke buiken.ik ben nu 14 weken zwanger van ons 3de kindje maar pas gewoon bijna alles nog.oke savonds zie je een klein buikje,maar had zo gedacht dat ik nu bij de 3de sneller een buik zou hebben,zeker omdat de jongste nog maar net 1 jaar is....maar ook op school bij mn dochter is het nog niemand zomaar opgevallen,het is dat ik het gezegd hebt...maar anders kan ik het gewoon nog verbergen.gelukkig weet ik wel dat het goed zit want heb afgelopen maandag nog een goede echo gehad.kindje was 7 cm.
ah ja op zich vind ik het niet zo erg dat ik nog niet zo dik ben.maar had toch meer een buik verwacht haha....zijn er meer waar het nog helemaal niet opvalt?mn positiekleding is gewoon nog te groot.op 1 broek na dan.
vind leuk jullie reacties te horen.
ow ja is niet dat ik nu een blubberbuik hebt dat daardoor komt hoor hihi.ben 1.80 en 68 kg.dus denk meer ook door mn lengte
liefs jootje

Tja, je bent lang en slank.
Ik heb al wel een buikje, maar dat is opgeblazen, komt door de hormonen.
en ik denk dat het ook gedeeltelijk komt, doordat ik gestopt ben met roken, zodra ik voelde dat ik zwanger was. en daar kom je natuurlijk ook lekker van aan....
Die buik komt echt nog wel....

ik heb een behoorlijke buik ben nu 14 weken maar je zou zeggen 20. dit komt ook door de laatste zwangerschap waardoor mijn zoon toen 10 pond was en ik heb ook heel veel straie en ook een blubberbuik van mezelf.. zal ook wel schelen denk.. maar wees blij dat je tnog niet ziet.. ik vind het soms niet altijd prettig hoor die buik vooral met de kinderen of in bed kan niet meer op mijn buik slapen.
en weet ook gewoon niet wat k aan moet word er gek van!!

Bij mij begin je het licht te zien.. maar het valt zeker nog niet op ! Ben morgen 17 weken. Zelf ben ik ook lang, 1.85 dus dan valt het idd niet zo erg op.
Maar vergeleken met vorige week/2 weken, is het wel veranderd nu ! Grappig om te zien :) Ik hoef nog geen andere kleren aan.

ach elke buik is weer anders he

ik heb een grote blubberbuik van mezelf
en vorig jaar nog zwanger geweest.
bij 8 weken al positiekleding omdat mijn darmen opgeblazen waren
en sinds 3-4 weken een buik gekregen zo ineens snel gegroeid. lijk nu al veel verder met mijn 18 weken
dikke buik en harde buiken alom dus alles gaat al snel deze keer

groetjes sabine

Terug
Bovenaan