dadadadaddada......zo lief

Onze lieve Jochem begint sinds en paar dagen ontzettend veel te kletsen adadadaddadaddada, oh echt heerlijk om te zien en te horen geweldig wat een verhalen, ook doet hij me na als ik met mijn mond geluidjes maak, leuk,leuk wat een genieten.
Het is toch ook zo'n makkelijk mannetje, hij is al wakker vanaf 7.00 uur en slaapt sinds 8.30 heerlijk bij mijn grote mannetje in bed en ik kon niet meer liggen, last van mijn rug.
Vandaag gaan we met mijn familie een dagje uit, heb er zin in! Dus hop lekker ff onder de douche.

leuk he dat kletsen..
ethan begint ook opeens weer heel erg te kletsen

de klanken dadadada, lalalala, mamamama,
soms zit hij hele verhalen te kletsen tegen je zo leuk

Heerlijk he dat kletsen onze Jochem kan er ook wat van zo gezellig en dan ook samen met zijn grote zus haha zo grappig en dan krijgen ze ook nog de slappe lach een volle blaas is op dat moment geen aanrader! hihi

Leuk om te lezen dat jullie kindjes ook zo lekker brabbelen en jullie er ook zo van genieten,heerlijk.
@ MJ we hebben een superdag gehad en natuurlijk kreeg Jochem erg veel aandacht, heeft die dag weinig geslapen en met het diner was hij erg jammerig op het eind wij maar eten en hij maar toekijken en geen aandacht aaaaaaaaaah. Die nacht was hij ook wat onrustig dit zijn we helemaal niet gewend en gisteren had hij er last van dat hij te weinig slaap heeft gehad en heeft hij al met al maar een half uur geslapen en hij was zooooooooo moe.
Om 18.30 viel hij als een blok in slaap in de box en je raad het al we moesten allebei weg en ja we moesten hem wakker maken om hem naar opa en oma te brengen maar ach ging allemaal goed hij was na de laatste fles meteen in slaap gevallen en toen wij om 23.00 uur kwamen konden we hem zo over pakken en thuis ook gelukkig. pfff wat een story.
@secretmom heb je niet nog wat kraamverband liggen hiihihih

Terug
Bovenaan