dadelijk naar de kapper, wat zal ik doen...

Hai, het wordt weer tijd dat de familie buijs geknipt wordt. Max doet het geweldig bij de kapper, van het begin af aan al. Maar hij was ruim 7 maanden en kon al zitten toen hij voor het eerst geknipt is.
Liv is nu ruim 3 maanden, bijna 4 mag ik wel zeggen en het is echt nodig dat ze geknipt wordt. naast haar oortjes zit het zo raar, het kruipt ook steeds haar oren in. De kapster zei al, dat ze wel even snel de oren zou kunnen vrijknippen.
Maar ik wil dat eigenlijk niet. Aan de andere kant wil ik het ook wel, omdat ik weet dat haar haartjes dan dadelijk alleen maar harde gaan groeien en dat ze sneller dik worden.
Ik neem voor de zekerheid het fototoestel mee, maar ik weet gewoon niet zeker of ik het wel laat doen. Ik vond het bij Max ook zooooo erg, veel erger dan de eerste prikjes. Max zijn eerste plukje haar heb ik nog in mijn portemonnee zitten.
Helllllup!!!
Patricia

Het WAS echt erg, dat zei de kapster ook. Liv was ook even erg, vanmiddag. Ze huilde heel de tijd toen ik en Max geknipt werden. Uiteindelijk heeft de kapster toch de dode puntjes geknipt. Ik heb wel foto's gemaakt, maar die staan nog niet op de computer. Het komt vanavond wel.
Ik ben wel blij dat ik het gedaan heb, het was gewoon niet mooi!
patricia

Before

en tijdens het knippen.
Er gingen echt hele plukken van af, maar niet te bewaren, daar was het allemaal te dun voor. De ene hield haar vast, de ander knipte en mama maakte foto's!
Patricia

Wat super zeg, dat je die foto's zo gemaakt hebt. Yara heeft ook wel behoorlijk wat haar maar het is niet niet zo lang als dat van Liv was en zoveel als dat van Jeske. Ik hoef dus nog niet naar de kapper... Maar ga zo wel lekker voor mezelf

Terug
Bovenaan