dadelijk weer naar het ziekenhuis

A

Anoniem

Guest
over anderhalf uur heb ik weer een afspraak bij mijn gyn.
De eerste follikelmeting weer....
Ik ben zo ontzettend benieuwd of er iets gebeurd, want ik ben zo met clomid begonnen, zonder menstruatie (wel in overleg hoor).
Ik vind het best wel weer spannend... Dit is weer de 1e behandeling na de miskraam.
Na de miskraam geen bloeding meer gehad... Heel spannend allemaal.
Hopelijk groeit er weer een eitje of misschien zelfs weer 2. Ik neem voor alle zekerheid de pregnyl maar mee...
w.s. zal ik volgende week maandag of dinsdag wel terug moeten komen, maar zul je net zien dat mijn ei/eitjes al zo groot zijn dat de pregnyl meteen gezet moet worden...

Ik ben benieuwd.
jullie horen van me!

Groetjes,
mama Peet

Hoi mama Peet

Ik zal hard voor je duimen dat de eitjes groeien.

Liefs

Lydia

Hallo Mama Peet,

En??? Hoe is het gegaan en heb je goed nieuws?
Leef met je mee!!

Succes met alles!!

Liefs haag

Hoi mama Peet,

ik hoop voor je dat je de Pregnyl niet voor niets hebt meegenomen en dat je weer een goede kans hebt deze maand!

Liefs Janu

lieve allemaal,

wat lief dat jullie allemaal met me mee leven en nieuwsgierig zijn.
Het was een zooitje in het ziekenhuis. De arts waar ik een afspraak mee had moest plots naar de OK. Ik zou een andere krijgen en uiteindelijk zat ik nog bij iemand anders.
Net een arts waar ik niet zo veel vertrouwen in heb en ik had in het z'huis aangegeven dat ik eigenlijk niet bij hem wilde. Maarja.... wat zeg je als hij je binnen roept... Ik wil niet bij jou.... dat doe je ook niet he....
Maar goed... uiteindelijk toch de echo dus en er zaten aan beide kanten een heleboel kleine eitjes. Er was nog geen uitschieter te bekennen. Ik heb snel geteld, en kwam aan beide kanten wel tot minimaal 6 kleintjes.
Maandagmiddag moet ik terug om te kijken of er een of meerdere toch door zijn gegroeid.
Ik hoop het wel natuurlijk. Dus ik ga hier maar rustig zitten broeden dit weekeinde in de hoop dat ik maandagavond mag vertellen dat er wel een of meerdere goeie eitjes zijn.

Ik laat het jullie weten.
Liefs,
mama Peet

Hoi mama peet,

Wel lastig als het rommelig gaat in het ziekenhuis, en dan moet je idd soms genoegen nemen met een minder prettig arts, hmm.

Nou ik hoop voor jullie dat je eitjes lekker groeien dit weekend en dat je maandag niet voor niets in het ziekenhuis komt!

Broed-se

groetjes Belle

Hoi mama Peet,

Als ik het zo lees is het toch wel een mooie groei ze zijn nog niet groot genoeg maar inderdaad even doorbroeden.

Succes Liefs Sabine

Terug
Bovenaan