dag 1

Nou meiden
Dag 1 is weer aangebroken vandaag, de RD's zijn gearriveerd dus we kunnen weer aan de slag deze ronde!
Nou hopen dat de clomid zijn werk doet en ik ook eens een keer een posi FM heb waar iets te zien is, ipv die piep kleine eitjes....
Nou Succes allemaal!

xxx Niekje

hallo Niekje,

Ik hoop dat dit jouw maand zal worden!!!!
Dan hoef je straks niet meer al die reizen naar de Mortel te gaan maken.
Ik ga voor je duimen!!!!

Lfs,
mama Peet

Hoi Niekje,

Ik ga met je mee hoor.... Is niet mijn dag 1, maar heb net telefoontje gehad van mijn gyn dat ik vandaag alweer mag beginnen met de Clomid. Ik ben superblij, want 2 dagen geleden dacht ik nog dat ik tot september moest wachten....
Ik hoop dat dit onze maand gaat worden

(Ik heb een miskraam gehad, tegelijk met mama Peet, in feb., maar bij mij bleven er restjes zitten die er niet uit wilden. Heb 2 hormoonkuren en verschillende meds gehad, maar reageerde nergens meer op, totdat ik zondag ineens zomaar ongesteld werd en alles ook zomaar verdwenen was. Nu dus weer nieuwe kansen...)  

grtjs Mickey

Hoi Mickey.

Nou we gaan dan idd bijna gelijk op. Ik ga morgen vroeg naar de gyn voor controle echo en als het goed is kan ik morgen(vrijdag) avond ook weer met de clomid beginnen.

ik hoop echt dat het onze maand wordt en dat ik idd de tripjes naar de mortel straks niet meer hoef te maken! Dat zou nog eens mooi zijn.
Echt fijn dat je nu meteen mag beginnen en niet tot na de zomer hoeft te wachten!

Ga voor ons alle heeeel hard duimen   :)

xxx Niekje

Hoi Meiden

Ja het is goed gegaan en mag vanavond met clomid 150 beginnen.
Kan donderdag weer terug voor echo en dan gaan we lekker een lang weekendje weg...precies in de klustijd als alles goed gaat....  hahahahahah dus dat word gezellig hahahaha
Nou een prettig weekend allemaal en geniet van het lekkere weer :)

-X- Niekje

Terug
Bovenaan