Dag 10 na tp licht bruinverlies

<p>Hoi lieve dames,</p><p>Ik ben hier nieuw dus ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit nu op dag 11 na terugplaatsing. Sinds gister( vabaf dag 10) heb ik een lichtbruinverlies. Hetzelfde ochtend had ik getest met de testen van kruidvat en het was positief. </p><p>Ik zit nu heel erg te twijfelen of ik nou wel zwanger ben of niet.. mijn officiele testdatum is dinsdag 2 juli en heb getest op woensdagochtend 25 juni. </p><p>Wat denken jullie? Heb ik te vroeg getest en wat betekenen die bruinverlies? Iemand ervaring ermee?</p><p> </p><p>veel liefs,</p><p> </p>

Hoi! Geen ervaring mee, maar wil even zeggen dat positief testen gewoon betekent dat je zwanger bent. Gefeliciteerd! Het is een heel spannende tijd waarin (helaas) nog van alles kan gebeuren, dus het beste dat je kunt doen is het vertrouwen hebben dat het goedkomt en een eerste echo inplannen zodat je daar naartoe kunt leven.
Bruin verlies betekent oud bloed en zou heel goed nog van de innesteling kunnen zijn. Veel vrouwen krijgen daar een kleine bloeding van en verliezen dit ook zeker niet altijd direct, maar een tijdje later. Bruin is 'goed' in die zin, maar zoals al gezegd het is en blijft een spannende tijd die eerste weken. Maar pas bij rood bloed met krampen en stolsels zou ik me echt zorgen gaan maken!

Hoi MikkieX,
bedankt voor je reactie! Wat een opluchtig nu ineens. Poeh! Ik dacht altijd dat het een roze kleur heeft als het innesteling zou zijn maar dus het kan ook bruin zijn. Nou ja, bruin.... het is meer iets in de creme/ zandkleur. Een rare kleur in ieder geval. 
Groetjes

Ik had 2 dagen voor de datum van het ziekenhuis een positieve test en verloor ook al bijna een week bruin bloed. De dag na de test verloor ik ineens helder rood bloed met stolseltjes. Ik dacht dit is fout maar alles bleek goed en 12 juni is onze dochter geboren...heb zelf ook tot 8 weken zwangerschap bruin verlies gehad.
hopelijk blijft alles positief voor je, ik weet hoe slopend het is! 

Ik had 2 dagen voor de datum van het ziekenhuis een positieve test en verloor ook al bijna een week bruin bloed. De dag na de test verloor ik ineens helder rood bloed met stolseltjes. Ik dacht dit is fout maar alles bleek goed en 12 juni is onze dochter geboren...heb zelf ook tot 8 weken zwangerschap bruin verlies gehad.
hopelijk blijft alles positief voor je, ik weet hoe slopend het is! 

Hallo dames ik ben nieuw,  
ik hoop dat er nog reacties zal zijn!!
Ik ben nu 9 dagen na terugplaatsing, en verlies bruinig bloed licht zichtbaar als ik veeg.
Dit is mijn eerste icsi behandeling en tp, ik hoop op goede zegen maar vrees t ergste! 
Laast x dat ik dit meemaakte eindigde het in een miskraam... toen ben ik op natuurlijke manier zwanger geraakt... Even afwachten... dus

Terug
Bovenaan