dag 11 na ovulatie en een plasje bloed... zou het????

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik wil even wat kwijt..... het is vandaag dag 11 na mijn ovulatie en ik
moet vrijdag of zaterdag ongesteld worden, maar vandaag al een plasje
bloed toen ik op de wc zat. toen ik een uurtje later ging was het bij
het afvegen alweer weg.

Zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn?????????ik hoop het zo!!!!

De vorige keer (zwangerschap eindigde in miskraam) was het ook een innestelingsbloeding op dezelfde dag als nu!

Ik ben wel moe, maar dat kan ook aan de warmte liggen, zeg ik dan maar
tegen mezelf. ik wil me niet te veel hoop geven, anders is het weer
meteen zo'n teleurstelling als ik de rode duivels tegen kom.

Een paar dagen na mijn ovulatie heb ik ook een klein druppeltje bloed gehad, maar nu is het veel meer.

Wat denken jullie???????

Groetjes Thessa

He meid,

Alles kan, ik zou zeggen wacht het effe af, en doe dan een test, en hopelijk ben je gewoon zwanger...

liefs Chahida

halo meestal is de innestling een dag of 5 naar je eisprong liefs van jolanda

hoi, bedankt voor de reactie.

ik heb al getest en ik zie echt superlicht streepje. ik kan het me verbeelden...... vrijdag nog een keer testen, we zullen zien.

Anna, ik heb gelezen over de innestelingsbloeding, kan ook later dan
dag 5 of 7 zijn. dus even kijken of het weg blijft of doorzet bij mij.

Nu is het af en toe een beetje bloed en dan weer even niks. vooral bij afvegen! dus duim voor me

groetjes

Thessa,

Ik zal zeker voor je duimen. Ik hoor het over een paar weken wel want ik ga met vakantie.

Succes Nathalie

heeeeeeeeeeeee meissie!!

Dat had je me nog niet verteld he per email, dat je al testje hebt gedaan en een heeeeeeeeeel licht streepje hebt!!!! owwwwwwww ik hoop zooooooooo dat het een dik streepje wordt!!! want je weet wat ze zeggen he een streep=een streep!!!! kan me wel voorstellen dat je morgen nogmaals test voor een duidelijk resultaat hoor!! wat ontzettend spannend joph!!!! wat een goed nieuwssssssssssss...wacht met spanning af hoor!!!

liefs sweety

Hee sweety,

Ik heb je een mail gestuurd. Ik kon niet in mijn mail gisteren vandaar dat ik mijn ei hier kwijt moest.

Kijk zelf maar even doei

Groetjes

Terug
Bovenaan