dag 16 na iui en niet ong..maar ook niet zwanger!!!!

meiden....

22 februari hebben we iui 2 gestimuleerd gehad... nu mocht ik vandaag testen 16de dag...dus ik heb vanochtend een test gekocht en toen ik thuis kwam gelijk gedaan.... CB test.... ik ben nog niet ong en dus testen...stond er op de test niet zwanger... oke balen dus.... ik gebruik ook ustrogestan 2 capsules 3x per dag... dus ik had maar ff het zh gebeld en zij zei tegen mijn...stoppen met de ustrogestan.... en dan wachten tot je ong word.... want de ustrogestan kan je menstruatie stoppen....oke, ik heb de vorige iui"s ook ustrogestan gebruikt en werd ik een dag voor dat ik ong moest worden werd ik ong en die andere keren was het een paar dagen van te voren dat ik mocht testen..!!!

dus nu is dit echt om gek van te worden.... zit op dag 16 nod nummero 2........ en ik weet het nu echt ffies niet meer.... ik moet dus deze dagen maar afwachten tot ik ong word en anders morge ochtend weer testen.....

XXXXXX Brenie

Hai Brenie,

Wat ontzettend vervelend dat je nog geen zekerheid hebt. Wel vreemd dat het ziekenhuis je pas informeerd over het stoppen met die ustrogestan als je zelf aan de bel trekt...... Ik hoop echt dat je niet ongi wordt en je over een paar dagen alsnog positief test!

Sterkte meid! Liefs Lynn.

To nu toe goed nieuws wat betreft de ongi, maar erg vervelend dat het zoveel onzekerheden met zich meebrengt. Laat dan de test meteen knalpositief zijn!

Succes meis!

heey meiden,

ik word weer ong... heb alweer bruine afscheiding...en nu wachten tot het echt doorbreekt... balen balen balen....maar het gaat nu wel weer... deze maand de laatse iui gestimuleerd en als die ook niet lukt dan word het ivf...... aan de ene kant hoop ik natuurlijk dat het de 6 iui wel lukt...maar ik zie het somber in!!! dus het word hier weer allemaal spannend... ben het ook eigenlijk wel allemaal zat... al dat gedoe...laat deze maand maar lekker snel voorbij gaan en dan het ivf traject in... ik heb namelijk niet echt meer een heel goed gevoel dat de iui"s helpen....

XXXXX Brenie

Terug
Bovenaan