dag 16 nog steeds geen ovulatie

A

Anoniem

Guest
Hoe kan dat nou?
Ik ben al een week aan het testen met de digitale CB test,
maar nog steeds geen eitje.
En ik zit al op dag 16.
Ik test deze maand voor het eerst omdat ik begon te twijfelen.
We klussen nog steeds netjes om de dag.
We zijn nu bijna 5 maanden bezig.
Ik ben zo bang dat ik geen eisprong heb.
Maar goed, morgen misschien wel.
Laten we het hopen.
We zien het wel.
Succes meiden met zwanger worden en klussen met dit WARME weer.

Veel liefs van Leed.

hoi leed, temperatuur je ook? dan kun je pas goed zien of je een eisprong hebt. ik temperatuur nou 4,5 maand en 2maanden daarvan heb ik geen eisprong gehad. gelukkig deze keer weer wel dus ik hoop dat het deze maand ook raak is.

groetjes sandra (ronde10)

Goedemorgen..

Ben je al n week aant testen?? Pff ik dacht dat dat maar paar dg rond de 14e dag moest? Maarja ik gebruik ze dan ook niet..

Ik temp wel al paar mnd en heb altijd rond op dag 14 of 15 mn ei gehad. Dus deze dg flink geklust, helaas bleek gister, op dag 17,  aan mn temp dat ik nog steeds geen ei had. Vanmorgen was mn temp wel 4 tiende gestegen, dus denk dat ie toch is geweest. Zo zie je maar dat t best n paar daagjes later kan komen....(wat verschillende oorzaken kan hebben)

Ik zou je niet gelijk al te veel zorgen maken. Misschien is tempen idd n optie voor je!

Bij een cyclus van 28 dagen, heeft de gemiddelde vrouw haar eisprong tussen de 12 en 16 dagen.

Hoe is jouw cyclus normaal? En misschien ben je niet gemiddeld en heb je een late eisprong.

Miep

he hoi,

hoe lang duurt jou cycles normaal?

ik had een cycles van 38 dagen en had altijd pas op dag 24 mijn ei....

hoelanger je cycles is hoe later je eisprong is!

en het kan ook wezen dat die staafjes niet altijd werken, ik had in april een hele maand ovulatietesten van cb gebruikt en hij gaf geen possitieve test aan. we hebben die maand wel gewoon geklust en het was die maand ook raak! helaas eindigde die in een miskraam!

dus dat was heel apart en volgens mijn gyn is het heel goed mogelijk dat die ovulatietesten niet altijd werken!

succes

groetjes wilma

Hoi Leed,

Wat heb je  vandaag getest? Al een eisprong ontdekt?

Ik heb vorige maand ook voor het eerst de ovulatietesten van Clear Blue gebruikt en pas op dag 17 testte ik positief (met het 6e staafje (van de 7), dus net op de valreep). Door ook te temperaturen kon ik mijn eisprong ook nog eens bevestigen. Wel handig, want ik dacht dus ook altijd dat je bij een cylcus van (circa) 28 dagen op dag  14  je eisprong had, maar niet dus.  Ik ontdekte  nu dus ook dat mijn eisprong 12 dagen voor mijn menstruatie  is, dus wij klusten al een half jaar rond de verkeerde datum .

Kortom hou vol, het kan nog alle kanten op.

Grtjs,

Tammy

Houd moed!
Ik heb een cyclus tussen de 3 en de 8 weken en na mijn eisprong zitten bij mij meestal 12 ipv 14 dagen. Maar ik ben nu al voor de tweede keer zwanger en deze keer was het zelfs in de eerste ronde!
Je kunt ook bepalen wanneer je eisprong is adhv je slijm. google eens met natuurlijke gezinsplanning. is in ieder geval stukken goedkoper dan die testjes!

maar als je je echt zorgen maakt, moet je naar een dokter.

succes
greet

Terug
Bovenaan