dag 17........en ja hoor eindelijk een positieve ovulatietest

A

Anoniem

Guest
Nou vanochtend dan eindelijk een positieve ovulatietest.
Dus wij gelijk flink geklust(deden we al :) ).
Ik dacht echt dat het nooit meer ging gebeuren.
Ik voel nog helemaal niks aan mijn eisprong, maar goed dat kan nog komen.
De 30ste is mijn NOD.
Spannend weer.
Succes iedereen met zwanger worden.

Groetjes van Leed.

Hoi Leed,

Spannend he. Ik vond het ook geweldig toen ik een positieve ovu.test had. ben meteen naar mijn mannetje gerend. (hint hint) 'Na het stoppen van de pil, ben ik heel lang niet ongi geweest (2,5 maand) en toen na 34 dg. Was al bang dat mijn lichaam helemaal van slag was. Maar gelukkig viel het mee. Heb 's avonds die dag m'n ei ook gevoeld (steekjes linker onderbuik). En nu 23 juli Nod. Zo spannend.
Dat jij nog niks gevoeld hebt zegt niets hoor. Je hoeft het niet te voelen en het kan ook nog komen. Een pos. test zegt alleen maar dat je eisprong er binnen 24-48 uur zit aan te komen, dus je zou hem ook pas na bv anderhalve dag kunnen voelen.
Heel veel succes enne wie weet...

R

haha,

ik heb voor het eerst ovulatietesten gedaan deze maand. en toen die positief werd (dag 22 savonds om 10 voor 12.) rende ik de kamer in en zei: JA we kunnen.
hij al bijna in dromeland, kan dat niet morgen? vraagt ie slaperig. NEE dus hahaha.

en nu heb ik voor het eerst het idee dat het raak zou kunnen zijn, tenminste, in de afgelopen maanden want in het begin dacht ik ALTIJD dat ik zwanger was.

we zijn nu 16 maanden gestopt met de pil dussssss hooperdehooperdehoop. en voor jullie natuurlijk ook! mijn nod is maandag, nog heel eventjes geduld hebben dus.

doei! groetjes esther

gelukkig voor je dan heb je zekerheid he!! ik had afgelopen maand dag 18 pas mijn ei pfffffffffffffff duurde dat ff lang...maar oke ben nu wel zwanger hahahahha

hopelijk jij ook!!liefs sweety

ja dus nu inderdaad afwachten. PPPffffffffff........
Wat leuk dat je zwanger bent sweety. Gefeliciteerd!
Hoe lang heb je erover gedaan?

Groetjes van Leed.

Terug
Bovenaan