Dag 21

Goedemorgen meiden,

Ik ben er weer laat of vroeg bij, het is maar hoe je het bekijkt. Maar heb weer avonddienst van de week op mijn werk. Ik zit inmiddels op dag 21 en voel me, buiten dat ik verkouden ben, best goed. Ben wel moe, heb gevoelige borsten en dikke buik. Maar dat had ik vorige maand ook en toen werd ik zelf 1 dag eerder ongi dan de bedoeling was. Dus deze keer is het weer afwachten maar mijn NOD is op 10 mei. I'll keep my fingers crosst !!

Voor de meiden die aan de klus zijn, klus ze !! Voor de meiden die op hun NOD wachten, succes !! En voor de meiden die zwanger zijn, geniet ervan !!

Ik ga nu maar eens slapen en lees jullie berichtjes van vandaag (4 mei) straks wel.

Groetjes Biaggi.

Hey Biaggi, daar ben je weer!
Mijn verhaal leek wel op dat van jou, altijd weer diezelfde verschijnselen. Maar ik zit inmiddels in ronde 13 en nu voel ik vrij weinig. Was van het weekend heel moe, maar ik heb nu vakantie dus het kan ook even een vakantiedipje geweest zijn. Ik vind het weer zo spannend, heb mijn nod op moederdag! We wachten GEDULDIG af!
Ride free, liefs el.

Hee Biaggi!

Heb ook mijn NOD op 10 mei... De dag na moederdag dus ik hoop dat die dit jaar een dubbele betekenis krijgt. Maar wij zitten pas in ronde 1 dus ik probeer maar niet te veel ermee bezig te zijn. Maar wat duurt zo'n cyclus lang als je zó graag zwanger wil raken, he. Was vlak na mijn eisprong de hele dag misselijk, maar het leek wel of dit vanuit mijn middenrif kwam. Heel raar. Kan natuurlijk ook door stress komen (werk, afstuderen). Dus ik reken nergens op! Hou me op de hoogte van je NOD... Keep my fingers crossed!!!

Liefs, Daapje

Terug
Bovenaan