dag 21

A

Anoniem

Guest
hallo allemaa
ik zit nu op dag 21...heb de hele dag al een zere onderrug en zij...
gitermorgen misselijk en braken na het ontbijt...
heb sinds de pilstop (eind febr) ook nergens zin in!
ben al blij dat ik iets eet....

Misschien...misschien... nog een weekje geduld! Laat je niet gek maken... je lichaam kan je helemaal voor de gek houden hoor. dan ben je er geestelijk veel te veel mee bezig!

Maar ik hoop het voor je natuurlijk!

pff ja ik weet het maar het is makkelijker gezegd dan gedaan,haha!

hoop voor je dat je zwanger mag zijn, maar jah zoals bloempje al zei; je lichaam kan je goed voor de gek houden als je echt wilt.

groetjes marina

Ik zit nu zelf op dag 15.... we hebben op het goed moment samen gevreeën en nu maar hopen op resultaat. Ik probeer het los te laten... ook omdat we nog niet echt bewust voor een tweede gaan. We zien wel waar het schip strand maar ik betrapt me er toch op dat ik hoop dat het raak zal zijn! dan is 2 weken een heel eind.

Afleiding is het sleutelwoord....

Hoi Ilse85
Begrijp je gevoel, maar probeer jezelf niet gek te maken. Als je denkt dat je misselijk bent, dan word je het ook vaak... Ik zit zelf op het moment ook met een dilemma. Ik heb nu zo'n 3 dagen last van maagzuur en de hele tijd het gevoel dat het omhoog komt. Nu zeggen ze dat maagzuur erbij hoort, maar ik durf er niet op te hopen. Heb jij dat ook? of heeft iemand hier ervaring mee missch? Ik heb een onwijs lange cyclus en ben als sinds januari niet meer ong geweest. Ben bang om weer de zoveelste test uit te voeren welke missch negatief is...

Nou meid probeer je hoofd erbij te houden en focus je op andere dingen, dan merk je vanzelf of je het werkelijk voelt ja of nee. (weet dat het moeilijker is dan gedaan!)

Groetjes

heb gister wel de hele dag maagzuur gehad...nu niks meer...heb ook geen klachten meer alleen verkouden!

oh spannend zeg. Ik hoop voor je dat het raak is. en anders gewoon wat eerder een test doen dan zit je niet zo lang in de zenuwen. Schijnt dat je alt testen hebt die zo een 4 dagen voordat je ongesteld moet worden kan gebruiken.

Groetjes Silli

Terug
Bovenaan