Dag 23

A

Anoniem

Guest
En gvd nog steeds geen ei kunnen traceren!!! Ik schreef t vh wknd al, maar nu gewoon nog steeds niet..Snap er echt niks van. Ben al  n jaar over t alg regelmatig met cyclus en dus ei en nu ineens dit.

Op zich wil ik er vanuit gaan dat mn ei wel is geweest heb genoeg gevoeld t wknd dat ie moest komen en verder niet echt..(ja voel wel zat dingen)..

Oja en waar ik vanmiddag aan zat te denken...had vh wknd ineens echt n heel raar soort trekkerig gevoel helemaal onderin mn buik...duurde misschien 5 minuten ofzo...Kan dit n gevoel van de innesteling zijn? Als mn ei idd gewoon op dag 14 is geweest, is dit rare gevoel n week later geweest...T was echt n gevoel wat ik nog nooit heb gehad...voelde echt heel raar! (of was t te kort)

Hoog groot is de kans dat ie wel is geweest? Mn temp heeft wel op n gegeven moment n stijging van 4 tiende gehad, maar daarna weer normaal (en laag voor  mijn doen)..

sorry, wilde m nog ff keertje bovenaan, want zit met smart te wachten op adviezen of meningen, haha..

sorry wil je graag helpen maar zal het niet weten!! weet wel hoe irritant het is als jezolang moet w8!! ben zelf al 2 maand en een week niet ongi geworden!! succes

Terug
Bovenaan