Dag 24 van mijn cyclus.......

Lieve meiden !
Aanstaande zondag 8 okt. is mijn NOD.
Vandaag een lage temp. 36.8 Deze temp had ik ook voor mijn eisprong.
Hierna was hij steeds boven de 37 graden.
Zouden de rode duivels dan al zo vroeg komen, of kan je temp ook om laag gaan en dan toch zwanger zijn?
Zit nu dus op dag 24 van mijn cyclus.
Ben nu in ieder geval in afwachting van mijn ongi, moet nu dan toch vandaag of morgen komen.
Groeten van Miena.

Lieve meiden !
hier een reactie op mijn eigen schrijven...hihi.
Heb mijn temp. lijsten van de vorrige keer nog even opgezocht en de dag dat de innesteling was (had toen een klein beetje bloed verloren en dacht dus dat ik ongi zou worden). was mijn temp ook omlaag gegaan. De volgende dagen ging hij weer omhoog.
Dus je temp. kan inderdaad omlaag gaan, hoeft dus niet te betekenen dat je ongi eraan komt. Misschien is dit een geruststelling voor jullie.
Nou afwachten of ik met de pufbus of nog met de klusbus mee mag.
Op naar zondag.
En hoe is het met de rest van de dames die 8/9 okt hun NOD hebben?
Voelen jullie al enige verschijnselen of zitten de duivels eraan te komen?
Zal in ieder geval duimen, maar dat doe ik voor iedereen natuurlijk.
Groeten van Miena.

Nou dames !
Gisteravond en vanmorgen bloedverlies gehad.
Dus helaas, de R.D. zijn toch nog geariveerd.
Toch heb ik zelf helemaal niet het gevoel dat is ongi. ben. Meestal heb ik dan last
onderin mijn buik, nu heb ik druk boven in mijn buik. Net of er een ballon in zit.
Was al aan het zoeken of een innesteling ook met veel bloed gepaard kan gaan, maar kan het nergens vinden. Weet één van jullie dat misschien?
Groeten van Miena.

Hoi Mina, Nee helaas ik kan je er niet mee helpen, Heb bij mijn vorige 2 zwangerschappen geen last van innestelingsbloed gehad. Maar het lijkt me dat je dat toch ergens in week 3 zou moeten hebben? Tja, heel veel verstand heb ik er ook neit van, ik hoefde maar aan vrijen te denken bijna en ik was zwanger dus.....
Maar als het ongi is... Jammer joh, hopenlijk volgende maand beter....

Hey ienimienie !
Ik heb bij mijn vorrige zwangerschap wel last gehad van een innestelingsbloeding,
maar dit was 1 dag maar een klein beetje oud bloed, dus is niet te vergelijken met dit.
Ik wacht het dus nog maar af of het doorzet (lijkt wel gestopt te zijn, maar ja dat zegt niks he). Ik zit wel in spanning en wil om het half uur,  wat zeg ik, kwartier,  naar de wc om te kijken of het bloeden weg blijft...hihi
Ook jij veel succes met je aankomende NOD.
Liefs van Miena

Terug
Bovenaan