dag 26 bijna om

A

Anoniem

Guest
ach ja ik kon t niet laten en heb zojuist opnieuw getest
en die bleef opnieuw negatief. ..wel was de strip die van kruidvat 2 voor 5. ..wel heel rozig maar geen streep maar t witte werd roze..had ik van de week niet...controle streep stond er wel...
maar goed ik ben nog niet ongi..zal t morge wel worden
ik voel af en toe wat gerommel maar geen duidelijk gevoel van oke je word vandaag of morgen ongi echt kut om t maar effe zo te zeggen..
ik ben wel even alle vertrouwe in me lichaam kwijt..na die test...ik weet t niet..ga maar van t ergste uit...
fijne avond nog allemaal

xxx kimona

Hey kimona,

Wat spannend! Dan weet je ook niet waar je aan toe bent..

Ik ga echt super veel voor je duimen!
Ik blijf je volgen

Liefss

Ik heb het ook eens gehad dat het wit roze werd, maar de teststreep wit bleef. Helaas ook ongi de dag erna...

Duimduimduim.....

X

Irritant!!! Prima als je ongesteld wordt maar dan wil je ook niet toch die hoop hebben.
Ik heb t nu ook weer. 8 dagen voor nod,..heel veel krampjes. Heb ik anders nooit....maar ja. Sinds we er nu echt voor gaan voel ik wel meer wat ik anders nooit heb ;-).
En twee keer eerder werd ik toch ongesteld dus probeer er maar niet te veel van te denken.
Aan de andere kant...je mag toch ook wel een beetje dromen?
En teleurgesteld ben je toch als t niet zo is. Of je je er nou op ingesteld had of niet.

Sterkte ik duim voor je!!

tot nog toe niks. ..durf ook niet meer te testen..heb soms t idee dat ik ongi ben geworden en dan ga ik kijken maar tot nu toe dus niet...pff spannend..vind t wel een rare cyclus deze x. .weet zeker dat ik me eisprong gevoeld heb..maar dan had ik nu toch al echt ongi moeten zijn geworden. ..

xx kimona

Terug
Bovenaan