Dag 29: niet ongi en negatieve test

A

Anoniem

Guest
Zoals de titel al zegt... ik blijf maar in onzekerheid zitten. Normaal een cyclus van 25 a 26 dagen, vorige maand zelfs 23 dagen. Afgelopen weekend licht bloedverlies gehad en daarna niks meer.

Vanmorgen een early predictor gedaan (extra gevoelig) maar witter dan wit.... Ik heb er niet echt goede hoop op. Afwachten maar weerr...
Wenser

Hoi Wenser, Spannend hoor, geen nieuws goed nieuws zou ik denken! Maar je zei dat je de vorige keer ook heel laat pas positief getest had toch? Succes ermee, ik duim voor je!

Meid wat vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt! Zou er vanuit gaan dat je ongi eraan komt dan kan het alleen maar meevallen....... Ik duim voor je hoor dat je zwanger bent!

Hoi Wenser.
Hier nog 1,ik zit al op dag 34 al 2 weken last van buikkrampen,net of zal ik ongi worden.
Elke keer vloeit er wat uit de vagina,dat ik denk ik ben ongi geworden.
Maar het is geel/witte afscheiding en plakkerig.
En geen bloedverlies,morgen kan ik weer van de huisarts testen,want bij mij blijven de teststreepjes heel licht van kleur.
En anders moet ik volgende week bij hem komen.
Dus ook voor mij is en blijft het ook spannend.
Dus blijf moed houden.

Hoi Wenser
Ik zit ook in precies dezelfde situatie als jij. Alleen heb ik afgelopen dinsdag al een zwangerschapstest gedaan en die was negatief.
Nou Succes met wachten.

Jullie ook succes. Wat vervelend he? Denk je dat je je lichaam kent, maar dat blijkt dus toch niet...

Jeeee spannend, lees elke dag nog mee en vind het nu wel erg spannend worden voor je, hoop zo dat het raak is zo net voor je iui.

lfs

Ik ook Ydnew! T zou wle heel mooi zijn.
Maar ik schat de kans nog niet zo hoog in ;-(

Terug
Bovenaan