dag 3 overtijd... help...

A

Anoniem

Guest
Hoi Wies en Sil1,

Heb Sil1 ook goed doorgelezen Wies. Echt meid, laat je niet afschepen... Sil1 maakt ook duidellijk een punt... Maar goed, dat is voor ieder persoonlijk. Ik liet me toen eigenlijk ook sussen door die "paardendokter" en 2 weken later lag ik op de spoedeisende hulp en 2 dagen later lag ik op de OK.... Oh lieve Wies, op het moment dat ik dit tik gaat er zoveel door me heen want dit gun ik gewoon echt niemand en je moet echt zuinig op jezelf zijn meissie... dat was ik ook niet... je bent in principe ook maar een polisnummer voor de doktoren.... bedenk dat het ook helemaal niets hoef te betekenen maar als het wel wat is dan klus je nu voor niets... toen ik stopte met de pil was ik gewoon 28 dagen later weer ongesteld...

Maar goed, je vraagt ook hoe het met mij is... vanmorgen ging ik zowat tegen de vlakte van de misselijkheid en duizeligheid, water liep me langs me ruggetje.

En deze muts, ik dus, durf gewoon niet te testen....sukkelientje... komt ook dat ik er op dit moment het nut niet van inzie omdat vorig jaar zo raar verliep met testen...

En Sil1, ICSI heeft veel positieve slagingskansen!!!!! Heb het van dichtbij gezien en meid, hou vol... hoe moeilijk het ook is... je kunt het!!!

Liefs,
Biggy

Hoi Biggy en Wies!

Spannend Biggy! Ik zou morgen meteen testen! Aan de andere kant ben je misschien wel verstandig om tot een week ofzo  te wachten, maar ik zou het dit jaar nog willen weten als ik jou was! Mar goed, net als bij Wies moet je  het zelf weten.  Voor beide: doe wat je gevoel je ingeeft. Maak je niet gek (klinkt wel raar uit mijn mond moet ik bekennen),  maar volg  je gevoel. Heb ik ook gedaan. Maar Biggy, dat was wel een naar verhaal van je! Jeetje! Wat moeten jullie geschrokken zijn!

Nu is ICSI geen positieve uitslag, het is namelijk het laatste wat ze voor  je kunnen doen, maar we hebben wel duidelijkheid. In geval van ICSI hoor je veel goede kanten, maar ik zie ook de negatieve kanten die je vaak minder snel hoort. Mijn nicht is namelijk na de tweede IVF-poging gestopt omdat ze het echt mentaal niet meer aankon. Die hoop, het verdriet en de rest eromheen natuurlijk. Maar goed, ik wil alleen maar tegen jullie zeggen, doe wat je zelf wilt en laat je niet afschepen of beïnvloeden door een ander (bijvoorbeeld mij), maar neem deze tips gewoon mee. Misschien heb je er nu niks aan, maar misschien over een week wel of misschien wel nooit.

Liefs,

Sil

Terug
Bovenaan