dag 31-32 piek ovulatietest

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Ik zit even ergens mee ik ben nu 8 maand gestopt met de pil en het eerste half jaar altijd ongesteld op dag 33 de laatste 2 maand op 39 en zelfs de laatste keer op dag 51. Nu ben ik weer begonnen met ovulatietest en ik heb een piek op dag 31 en 32 vandaag is dat niet erg laat? de rest van de maand gaf de 2de streep steeds licht aan en 1 keer iets duidelijker maja ik weet het steeds niet hoor:D begrijp helemaal niks meer van die cylcus.
kent iemand dit?

hoi!

Als ik het goed begrijp heb je dus een half jaar 33 dagen gehad, toen twee maanden 39 dagen en de laatste keer 51. Als je dan nu op dag 31 en 32 een piek hebt, dan kom je dus.....als het goed is nu op 46 dagen uit. Dat is lang. Maar als je kijkt naar jouw gemiddeldes dan kan dat toch wel?? Ik zou zeggen; hup ga klussen!
Jammer dat je zo'n lange cyclus hebt, maar helaas, dat is de natuur. Wel mooi dat je in ieder geval een piek hebt gemeten.

gr.

te laat bestaat volgens mij niet, je bent het meest vruchtbaar eccact 14 dagen voor je eerste dag van je volgende mestruatie, dat staat vast de tweede periode is altijd 14 dagen. maar de eerste periode kan soms wel 3 maanden duren...... enuuhhh als de test zegt klussen....an zou ik ook zeker gaan klussen, al was het 80 dagen!

en jah hoor 2 dagen een piek gehad en nu word de streep alweer lichter. Wat een aparte bedoeling. misschien komt het ook wel door wat spanningen afgelopen tijd.

Tsja... Die tests zijn niet zaligmakend. Misschien toch eens een tripje naar de huisarts als je er echt mee zit?!

Terug
Bovenaan