Dag 31 ooooh help

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik heb altijd een cyclus van 28 dagen op de kop af en ik weet ook altijd precies wanneer ik ongi moet worden aan de krampen in mijn buik....Die heb ik dus nu niet en ik zit al op dag 31.....???? Ik heb al 2 kinderen en van die was ik allebei de keren kots en kots misselijk door de medicatie heen zelfs bij de tweede 8 kilo afgevallen. En dat vanaf dag 1 ongeveer al en nu .................wederom helemaal niks ik heb juist in de ochtend trek terwijl ik nooit ontbijt want dat vind ik vies..... Wat moet ik nu doen ik word hier helemaal gek van

gr
Winx

eehhh testen : ))

Als ik me zo voelde, stond ik nu al bij de winkel hihihihihi!

Succes
liefs

ik durf niet zo goed bang dat ik dan 5 minuten later toch ongi wordt geloof ik.....

Dan wacht je tot het weekend.. Heb je nog paar dagen speling.. En anders een supergoed weekend!

kon me toch niet inhouden helaas was de test negatief...maar ik ben dus geen steekverder. test overdag gedaan en nog steeds niet ongi..maar goed ik ga wachten op de rooie duivels die zullen nu wel snel komen omdat de spanning uit mijn lijf weg is.

misschien nog later testen over een paar daagjes? je weet het maar nooit!

Misschien ga je de perfecte zwangerschap tegemoet!
Dat je al 2 keer last hebt gehad van misselijkheid, wil niet zeggen dat je dat bij nummer 3 ook hebt.
elke zwangerschap is weer anders.
Niet dat ik er ervaring mee heb, maar dit hoor ik om me heen. :)

Terug
Bovenaan