dag 33 en 2 strepen!!

A

Anoniem

Guest
Lieve dames, ik heb me een tijdje ontrokken van het forum, even wat afstand nemen wat ik werd erg geobsedeerd. Nu in ronde 8 is het dan toch zover? vanochtend (dag 33 van normaal 30 dagen cyclus) hebben we 2 strepen op de test, zit hier te bibberen en zenuwachtig te wezen. Samen met mijn vriend ideeen te bedenken hoe en wanneer we wat gaan vertellen aan mijn schoonouders en mijn moeder. Heftig dit zeg! Ik hoop dat jet voor jullie allemaal ook snel raak is, ik ben nog helemaal verdwaasd, maar 2 strepen zijn 2 strepen toch? xxx!!

Gefeliciteerd! Goed zeg!
Geniet ervan! en ja.. 2 strepen zijn 2 strepen!!

Liefs Jacqy

Van Harte Gefeliciteerd... en geniet ervan!

Echt leuk hoor!

hoi,

jazeker 2 strepen is gewoon zwanger, van harte en ga er van genieten meid.

xx Bambi

meiden, heb de tranen in mijn ogen wat onwerkelijk... Ik wilde altijd weten wat iemand voelde als de streepjes gearriveerd waren, dus dit zal ik ook even voor de geinteresseerden hier neerzetten. Ik voel vrij weinig, wel al een week last van mijn tepels, en steken in mijn buik. Verder moe, maar geen echt opvallende dingen die ik de vorige periodes ook niet voelde zeg maar. Alleen nu een gevoel van dat het deze keer raak was, intuitie gevoel zeg maar. Verder ben ik op dag 15 bijna van mijn stokje gegaan van de misselijkheid (was aan het sporten) en denk nu dat dat het moment was van samenkomst zeg maar, de avond ervoor hadden we geklust, dus dat kan goed kloppen. Dat vond ik wel heel vreemd, dat was wel raar aan deze cyclus. Meiden ik duim voor jullie allemaal, ik sta hier ook te janken na 8 rondes, het is zo onwerkelijk! x!! en glitters voor jullie!! *********

Hoi Laura

Van harte proficiat meid met je zwangerschap en ga er heerlijk van genieten.

Sharine

Gefeliciteerd, geniet ervan
Fijne zwangerschap .....

liefs happy

Terug
Bovenaan