Dag 35, 14/15 dpo?

<p>Pfff ik word helemaal zenuwachtig van mijn lichaam. Dan denk ik weer nu word ik ongesteld, dan toch weer het gevoel dat ik zwanger ben, even later weer angst dat er iets mis is met mijn lichaam. </p><p>Vandaag dus cyclus dag 35, 3 dagen overtijd.</p><p>Ik denk 14/15 dpo vandaag.</p><p>Vanmorgen negatieve test. Kan het zijn dat het nog te vroeg is?</p><p>En ik vroeg me af, voor de pil was ik altijd heel regelmatig rond 30 dagen, en nu dus eerste cyclus 23,tweede 32. Maar goed nu dus 35.</p><p>Vanaf 35 dagen en meer is het afwijkend toch. Stel dat de testen toch negatief blijven moet ik dan contact opnemen met de huisarts?</p>
 
Hoi pareltjuuhh,
hier hetzelfde... zit nu op de 24e dag van m’n cyclus. Vd week paar dagen het gevoel gehad dat ik ongesteld moet worden en sinds vandaag ontzettend misselijk in vlagen. Ik wil nog niet gaan testen omdat ik donderdag ongesteld zou moeten worden dus wacht liever nog een weekje. Je wordt er onzeker van he?! 
Contact opnemen met je huisarts en advies vragen kan nooit geen kwaad. Je hoort vanzelf dan wel wat je moet doen.
succes! 
 
Pareltjuhhh bij een cyclus langer dan 35 dagen ben ik ook zwanger geraakt. Ik had cyclussen tussen de 37 en 44 dagen. Tis niet gemiddeld maar niet abnormaal ofzo. Succes! Hopelijk ben je toch zwanger!
 
Terug
Bovenaan