dag 35 en nog geen rode duivels..

A

Anoniem

Guest
hoi meiden.

Ik moet mijn frustratie hier even kwijt...
Ik zit nu dus op dag 35 van mijn cyclus en nog geen rode duivels te bekennen.
Niet in de verste verte.
Ik heb al 4 keer getest de afgelopen tijd (zelfs vanmorgen nog) en allemaal negatief.. zelfs geen dun streepje.
Ik heb wel veel kwaaltjes zoals moe, super gevoelige borsten en krampjes in mijn onderbuik.
Ik ben pas 2 maanden gestopt met de pil.. dus het kan er bij horen maar ik heb stiekum nog een beetje de hoop dat ik wel zwanger ben en mijn HCG gewoon laag is.

liefs Eva

Hoi Eva,

Het kan zijn dat je nog aan het ontpillen bent en dat je daardoor een lange cyclus hebt...Als ik jou was zou ik het nog even afwachten. Succes!!

Groetjes, Irianne

Hoi Eva,

Duim voor je dat je toch nog een positieve test krijgt.

Knuffel!

hoii!
mijn mestruatie heeft ook een weekje op zich laten wachten.. voelde het ook niet aankomen.

groetjes laura

Hoi Eva,

ik herken het....... ben nu op dag 36 en nog altijd niets! ben net terug van een weekendje weg, heeeeerlijk even uitwaaien en nergens aan denken. Dinsdag had ik de laatste test gedaan, negatief. Morgen doe ik er (misschien) nog één om te kijken of er iets is veranderd. En anders.............? Weet ik niet wat ik moet doen, denk weer wachten.

Ik wens je veel succes!

xxx Linda

Hai Eva,
Ik kan me voorstellen dat je je rot voelt omdat je wilt weten waar je aan toe bent... Ik zit zelf ook in ronde 2, maar hoop ook echt dat ik zwanger ben! Heb vanmorgen stiekum al getest, maar niets hoor! (kan ook eigenlijk nog niet, want bij een cyclus van 32 dagen die ik vorige maand had is zaterdag pas mijn NOD) Maar misschien had ik wel super HCG-hormonen die nu al te zien waren...!!! Ik maak mezelf gek, maar houd mezelf voor dat ik er niet  teveel mee bezig mag zijn.  Heb me nu maar voorgenomen dat mocht ik zondag nog niet ongi zijn, dan maar weer te testen...
Ik denk echt dat onze lichamen aan het ontpillen zijn, ik voel ook overal steekjes en pijntjes, hihi....
Nou, meid, ik zou zeggen, gewoon om de 3 dagen bliijven testen, je wilt toch zekerheid?! Ik ga heel hard voor je duimen dat het raak is

xx Esther

hoi meiden,

bedankt voor jullie reacties!
Ik word ook gek vanmezelf hoor...
Het is alweer dag 36 en nog geen rode duivels!
Maar ik mag van mezelf pas over een paar dagen weer testen.. (kost ook handen vol met geld zo.. hihi)
Maar het is idd frustrerend, omdat ik niet weet waar ik aan toe ben.
Als ik nu niet zwanger ben is dat echt geen ramp, dan klussen we lekker door.. Maar nu weet ik helemaal niets.

veel suc6 andere meiden die ook in afwachting zijn!

liefs Eva

Terug
Bovenaan