Dag 35, niet ongesteld en testen negatief??

<p>Goedemorgen dames,</p><p> </p><p>pff zoals jullie weten kun je jezelf gek maken.</p><p>Ik zit inmiddels op dag 35, nog niet ongesteld en woensdag en gisteren een negatieve test. Ik wil ook niet elke keer testen omdat ik mezelf dan gek maak.</p><p>Heb wel last van kwaaltjes zoals buikkrampen, emotioneel, moe.</p><p>Wacht in spanning af tot de volgende test wel positief zal zijn of dat ik ongesteld wordt :(</p><p>Mensen die hier ook ervaring mee hebben? Wat kan dit zijn en heeft iemand tips?</p>

Ben je toevallig recent gestopt met hormonale anticonceptie? Het wennen daaraan kan ook heel wat kwaaltjes veroorzaken en bovendien zorgen dat je cyclus ineens lang/onvoorspelbaar is.

Wel vervelend hoor! Hopelijk krijg je snel duidelijkheid!

Ik had dit een paar maanden geleden en dacht dat het eindelijk raak was maar ik was blijkbaar zo hard bezig met het hele onderwerp dat mijn lichaam me voor de gek hield met allerlei kwaaltjes en mijn mentruatie pas ruim een week later door kwam. Puur stress in mijn geval.
Ik hoop uiteraard voor jou dat het een positieve (wink wink) reden heeft en dat je iig snel duidelijkheid hebt zoals ElsieJoy zegt!

Terug
Bovenaan