dag 35 NOD en nog steeds negative test!!???

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik snap er niks meer van!!
Zit nu op dag 35 van mijn eerste pilloze cyclus en ben nog steed sniet ongesteld en niet zwanger!
Als ik nou gewoon ongesteld wordt dan weet ik dat ook wer en heb ik dat ook weer gehad maar dit is echt niet leuk meer!!

Rond de 20e dag heb ik last gehad van steken rechts onder in mijn buik en gevoelige tepels (dit is nu al zeker een week helemaal weg). Nadat ik dit had ben ik pas op dit forum terecht gekomen dus hoe kan mijn lijf symptomem aanpraten waarvan ik zelf niet wist dat ze bij zwangerschap horen??

Ik heb nu zoiets van als mijn tests nu negatief zijn zullen ze ook niet meer positief worden en vind het nu ook een beetje zonde van het geld worden....

Maar hoe lang moet ik nog wachten op mijn ongesteldheid???

Groetjes Nicky    

Hoi Nicky,

Als je net gestopt bent met de pil moet je lichaam weer een normaal ritme gaan krijgen.

Ik dacht precies zo als jij en ben toen vanaf dag 28 gaan testen (heb ook een heleboel geld aan testen besteed) maar werd pas op dag 38 geloof ik ongesteld.

Er zijn zelfs meiden hier die pas op dag 55 ongesteld worden.
Je lijf moet echt nog helemaal regelmatig gaan worden dat kan wel een aantal maanden duren voor je netjes rond de 28 dagen zit.

Dus helaas heb ik je niet veel meer te melden dan: lekker stoppen met testen en ga maar uit van een hele lange cyclus dan kan het alleen maar meevallen.

Succes met geduld hebben!

Olivia

Hai,

Ik zit met het zelfde probleem.
De eerste keer zat ik op dag 35, had toen ook last van mijn onderbuik gehad en last van mijn tepels....dacht dat het zwangerschapstekenen waren maar het kan ook door het ontpillen komen.
Nu de 2e keer zit ik al op dag 37 en heb niet het idee dat de RD er aan komen.
Hopelijk komen ze snel want ik verwacht geen positieve test meer.
Succes en kop op.

Lfs niek

Hallo Nicky en alle anderen,

Ik ben net voor het eerst zonder pil ong. geworden. Heb inderdaad ook langer moeten wachten en had net als jij allerlei zwangerschapsklachten. Werd pas na 39 dagen ong. en deze duurde maar 3 dagen. Ben er dus net vanaf maar blijf pijnlijke borsten houden waar zelfs vocht uit komt ! Snap soms ook niets meer van mijn lijf, maar het zal er wel bij horen.

Hoop voor je dat je natuurlijk alsnog positief nieuws krijgt maar het is gewoon afwachten.

succes en laat je nog even weten hoe het is afgelopen?

groetjes

Hoi!

Ben net ongesteld geworden, tenminste bruin bloed maar das meestal wel in het begin.

De teleurstelling viel me van mezelf heel erg mee! Ik ben eigenlijk wel opgelucht want nu is het even stop met de onzekerheid maar kunnen we weer opnieuw beginnen (en vanavond gewoon lekker een wijntje drinken op stap zonder smoesjes dat ik hoofdpijn heb of zo....das best moeilijk voor mij namelijk want ik drink normaal altijd op stap dus dat valt op)

Ik ben blij dat het nu dag 37 is en de gemiddelde cyclus ligt  tss 28 tot 35 dagen dus dan valt het gelukkig nog wel mee en zal het (hoop ik) ook niet zo heel veel maanden duren tot ik op het gemiddelde zit.

Nou, we gaan er maar weer voor!!
Goh ik sta  eigenlijk van mijn eigen positiviteit te kijken maar heb gewoon weer zin in de volgende ronde! (op het onzekere wachten dan weer na maar goed.... dat zien we dan wel weer)

Groetjes nicky!

Hallo!

Ik werd na het stoppen van de pil pas na 11 weken ongesteld! het is dus even geduld hebben als je met de pil gestopt bent...veel succes!

x fleur

Terug
Bovenaan