Dag 36

A

Anoniem

Guest
Goodmorning Ladies,

Ik zit vandaag op dag 36. Mijn vorige cyclussen waren 32. Ik heb er natuurlijk al twee CB-testen tegenaan gegooid, maar helaas negatief. ppffff...moedeloos word je ervan. Ben wel blij dat het nu iets koeler is, ik werd gek van die hitte en bovendien erg sjaggie. Ik voel al sinds 3 dagen dat mijn ongie eraan zit te komen, maar het zet maar niet door. Vreselijk die hormonen! Ik weet nu echt niet meer wat te doen. Als mijn ongie nou maar komt, dan kan ik weer klussen :). Weet iemand hoe je een ongie kan stimuleren?

Heel veel succes iedereen!

Hoi Sjantal,

Geen idee hoe je dat kunt stimuleren. Zou voor iedereen die graag door wil met klussen en geen tijd willen verspillen waardevolle info zijn.

Wie weet kan iemand je helpen!
Hoop voor je dat het snel doorzet en dat je je weer optimaal kunt inzetten voor het goede doel!

Good luck,
Roos

Hoi Sjantal,
Hoe je het echt kunt stimuleren zou ik niet weten. Bij mij helpt het wel, als ik er tegen aan zit te hikken, om een warm bad te nemen. Misschien dat door de hitte je bloed wat 'dunner'wordt, waardoor je slijmvlies eerder los laat.
Misschien beeld ik het mezelf altijd in maar vaak helpt het wel.
Groetjes Anne

hey Sjantal,

ik dacht: laat ik maar even kijken wat er zoal gereageerd wordt op die vraag van jou, want ik zit namelijk in hetzelfde schuitje al jij!!
Ondertussen ben ik aan dag 37, mijn kin staat vol pukkels en ik ben echt niet 'in the mood'...
Heb nu en dan steken in mijn buik, maar er komt voorlopig niets!
Het blijft ondertussen ongeduldig wachten natuurlijk...

gr. ikke

Terug
Bovenaan