Dag 37.... ik weet het ff niet meer

A

Anoniem

Guest
Zit nu op dag 37. Maar twijfel of ik wel een eisprong heb gehad. En als ik die wel heb gehad dan ben ik i.i.g. niet zwanger, aan mijn tempcurve te zien:

Dag

30

31

32

33

34

35

36

37

T
e
m
p
e
r
a
t
u
u
r

36,8

*

36,7

*

36,6

*

*

36,5

*

*

36,4

*

36,3

36,2

*

Heb dus gister en eergister een iets stijgende temperatuur gehad. Maar vandaag is het weer gedaald. Kunnen jullie er wijs uit? De hele cyclus schommel ik overigens tussen de 36,2 en de 36,6.

Gr. Bente

Owja: de ovulatietesten hebben nog geen tekenen van een eisprong gegeven.
Wel heb ik last van mijn buik en onderrug.

hai

sorry kan je niet helpen... heb geen ervaring met tempen! ma ziet er wel ingewikkeld uit zeg... ben net paar dagen vh eerst bezig met ovulatietesten....
soms voel je de eisprong ook wel es... en heb wel es gehoord dat je wat meer (doorzichtig)moet vloeien rond die dag...
 heel veel succes meid!!!!
liefs cenn

Benthe,

Jij hebt toch ook (nog) een onregelmatige cyclus?
Ik geen ervaring met tempen, maar misschien kan het zo zijn dat je eisprong nog moet komen?
Dan heb je misschien weer zo'n lange cyclus....?

Succes!

Als ik uitga van mijn langste cyclus (50 dagen) dan zou dus op dag 36 mijn eisprong zijn geweest, gister dus. Nou dat kan ook wel kloppen denk ik.
Maar.... geen sex gehad. Woensdag voor het laatst.

je weet het nooit!!!!! mijn vriendin dacht ook altijd te weten wanneer haar ovulatie plaats vond,ma toch zwanger geworden wat niet de bedoeling was (grrrrrrrr....) en kwam erachter dat het heel anders zat... ze snapte er niks van!!!
dus houd moed hoor!!!!! die grafiekjes zijn er voor er bij... niet alleen ma daar van uit gaan!!!!!

succes meid!!!!
 liefs cenn

Ja dat klopt maar ook dit K*t ovulatietesten geven niks aan!!!

Kan iemand mij helpen die verstand heeft van tempen want ik word langzaamaan gek!!

Terug
Bovenaan