Dag 38 en nog niet ongi...

A

Anoniem

Guest
Moet ik nog afwachten of nog een test er tegenaan gooien?

Ik moet wel voor het eerst ongi worden zonder de pil, dus kan je lichaam behoorlijk van slag zijn, maar ik heb de volgende klachten:
* pijn in onderrug
* af en toe misselijk, vooral s avonds na het eten
* zere borsten, vooral de tepels
* en af en toe enorm koud, slaap nu al met wollen sokken aan, haha

DIt zegt niets natuurlijk, maar het blijft nog steeds spannend.Vorige week donderdag, dus nu 6 dagen terug heb ik 1 kruidvat test gedaan, zal ik nog een keer testen en dan met CB?

Liefs Karin

Hoi Karin,

Ik zou zeker over een paar dagen nog een test doen.
Ikzelf moet maandag ongesteld worden, en heb het nu ook al zo koud.
Koude handen en rillingen over mijn lijf.
Dus testen!

Liefs, Go

hai hai
Ik wou even zeggen dat ik in de zelfde situatie zit alleen heb ik vorige week woensdag een test gedaan en ook niks,was 10 oktober de laatste dag van me ongi en nu nog steeds niks ! wil ook weer een test doen want hier word ik echt gek van,elke keer denk ik en nu ben ik ongi ga 3 keer in een uur naar de wc en nee hoor helemaal niks.echt raar je lichaam he. nou ben benieuwd ik hoop dat het toch dan in ene keer raak is voor je zou wel mooi zijn zeg!ik duim voor je groetjes wendy

Hoi Wendy,

Hopelijk heb jij ook binnenkort duidelijkheid.
Ik zou gek worden van al dat wachten en die negatieve testen.
Hopelijk week je snel meer.

Liefs, Go

ha go 1
nou ik heb nu echt iets doms joh ga nu net naar de wc, en ja hoor daar is het dan
dit is echt toevallig.nou ja ik weet in iedegeval dat ik een ronde verder kan klussen.valt wel tegen zeg [niet het klussen] maar als je lang moet wachtten krijg je wel hoop van nou zou het zo zijn.nou ik hoop in iedegeval voor jullie dat het raak is groetjes wendy

Hoi Wendy,

Niet leuk dat je ongesteld bent geworden, maar aan de andere kant weet je nu wel waar je aan toe bent. Het duurde inderdaad wel erggggggg lang voordat je ongesteld werd.
Hopelijk de volgende ronde!
Zelf heb ik dubbele gevoelens, ik denk dat ik zwanger ben, maar aan de andere kant denk ik ook van niet. Ik ben er natuurlijk ook erg vroeg bij (moet maandag pas ongesteld worden), maar dat komt door de afscheiding. Die maakt me erg onzeker.
Misschien wil ik wel te graag zwanger worden en zo niet meer denken aan de miskraam die ik in september heb gehad. Al die kinderwagens en zwangere vrouwen die ik voorbij zie lopen, niet leuk.

Tot snel, Go

hai go2

Het duurde echt lang zo ,maar ja kunnen we weer snel verder met de volgende ronde.
afschuwlijk lijkt  me dat zeg een mk,en dan al die zwangere vrouwen om je heen,maken het er ook niet beter op.nou meid ik hoop echt dat het raak is en je 9 mooie maanden krijgt veel liefs wendy

Wendy,
Bedankt voor je lieve woorden, hoop dat het goed is.
Hou je op de hoogte.

Liefs, Go

Terug
Bovenaan