Dag 38

Hoi meiden,

Nou, dag 38 is aangebroken en nog steeds geen spoor.... Ik heb echt heel veel druk op mijn blaas en heb ook echt steken als ik dan ga plassen. Dacht zelf aan een beginnende blaasontsteking, maar kan dit ook iets te maken hebben met een evt zwangerschap? Ik durf niet meer te testen en mag van mezelf pas testen als deze week voorbij is zonder ongi. Maar ik kan er echt niet tegen om zo in onzekerheid te zitten. Ik heb dus afgelopen donderdag getest, maar ik dacht dat dat voor zekerheid zou zorgen, nou niet dus...na 2 dagen begon ik alweer hoop te krijgen, ookal was de test negatief. Weten jullie hoe lang ik het beste kan wachten met testen als je zoals ik nogal onregelmatig bent? Ik heb een paar maanden geleden een uitschieter gehad van 49 dagen, maar daarbuiten is mijn langste cyclus 37 dagen (vorige maand). Normaal altijd 32, 33 of 34 dagen. Ik word hier dus helemaal gek van! Bah! Nou, ik hoop dat jullie raad weten.... Liefs, Anke
 
ik zou uit gaan van de laatste cyclus wat dus 37 dagen .als ik jou was zou ik morgenvroeg een test doen.want ochtendurine is het beste als je vroeg gaat testen.zou wel cb gebruiken.is voor 99 procent zeker.veel succes december moeder.
 
is het dan niet beter om nog even te wachten met testen, omdat de test dan meer betrouwbaar is? Ik heb dond.dag al getest met cb-digitaal en heb er nog 2 over.
 
hallo anke,misschien heb je donderdag te vroeg getest.heb ik ook gehad.had ook te vroeg getest maar twee dagen later opnieuw getest met ochtendurine en was toen positief.jij bent nu 5 dagen verder dus ik zou het toch proberen dan ben je ook van die onzekerheid af.zal voor je duimen.dec moeder.
 
Hoi anke,
soms duurt het echt lang voordat het in je urine te zien is. Bij mij duurde het de vorige zwangerschap 10 dagen. Ik hoop dat jij eerder wat weet, want wachten is niet leuk.
sterkte en horen we er meer van?
 
Terug
Bovenaan