Dag 39: Net gestest=>negatief!Wat nu....

A

Anoniem

Guest
Hoi, hoi,

Ik ben begin oktober gestopt met de pil, ben toen op 9 oktober nog ongi geworden door de pil, nu moet mijn lichaam het zelf doen, maar ik heb vorige week een test gedaan en vandaag maar allebei dik negatief, moet dus wel een keer ongi worden, ik zit nu op al dag 39 en het duurt erg lang, hoelang moet ik nog wachten voordat ik langs de huisarts moet als het niet op komt dagen???

Liefs Karin

Ps: Wie heeft dit ook weleens gehad?Ben bang dat ik nooit zwanger ga worden?

Beste Karin

Ik zou je nog niet ongerust gaan maken. Het komt namelijk bij meerdere meiden voor dat de menstruatie op zich laat wachten. Bij sommige duurt het wel eens maanden, maar dat komt niet zo heel veel voor hoor.
Ik zelf ben in juli gestopt met de pil. Het was 3 maal 35 dagen en de laatste keer 42 dagen.
Als je na 50 dagen nog niet ongesteld bent, dan kan je altijd even de HA bellen of eerder als je heel erg ongerust bent.
Het is wel lastig dat wachten en geduld hebben.
Ik hoop voor je dat je snel ongi word of evt. toch nog een positieve test krijgt.
Het komt namelijk ook wel eens voor dat iemand pas na 2 weken het hormoon HCG   de urine heeft.

Laat je het nog horen hoe het verloopt?

Liefs, Sarah b

Hoi Karin,
ook ik ben al een tijdje overtijd....ik had 31 oktober ongi moeten worden, maar tot op heden nog steeds niets!! Heb al verschillende testen gedaan en allemaal negatief.
Ik wacht maar gewoon even af, maar hoop wel snel ongi te worden.
Heb er ook over gedacht om naar huisarts te bellen, maar blijf toch nog maar even wachten.
Groetjes

Terug
Bovenaan