Dag 42 grrrr. Hoe zit dat bij jullie???

A

Anoniem

Guest
Hoidiehoi!

Zo, daar was ik ook weer. We zijn nu allemaal lekker moe, maar we hebben het wel onwijs leuk gehad. Echt een mooi park en Stef vond het zwembad ook helemaal geweldig! Ik zal echt snel foto's plaatsen.

Maar goed, nu even het volgende.....
Zijn jullie alweer een beetje regelmatig ongesteld? Ik ben nu voor de tweede keer een hele maffe cyclus aan het hebben (rare zin...). Ik dacht dat ik precies in ons weekend CP ongesteld zou worden, dus ik heb alles is huis gehaald....tampons, maandverband... Maar er komt maar niks! Ik zit nu op dag 42 en er is nog niks te bekennen! Ik heb voordat we weggingen voor de zekerheid een test gedaan, dus ik weet al dat ik niet zwanger ben.... Des te groter mijn frustratie! Ik had voor de zwangerschap altijd een cyclus van 35 dagen. Ook niet fijn, maar wel te doen...dit slaat echt álles!

Dus,,,aan jullie de vraag:
Zijn jullie alweer regelmatig en....weet iemand wat dit te betekenen heeft?

Liefs Annet

sorry, kan je niet helpen...succesermee!
(en blijven hopen he!)
Liefs Nelleke

Hoi Annet,

Hier nog zo'n maffe cyclus.
Toen Jente ongeveer 4 maanden was werd ik weer ongesteld, toen 3x een cyclus van 40 dagen! Ik dacht ach, als het dan maar 40 blijft weet ik waar ik aan toe ben maar.....
inmiddels heb ik een cyclus van iets van 75 dagen, ha ha!
Ben ook niet zwanger, heb ook een test gedaan, maar mijn menstruatie komt gewoon niet op gang.
Jente krijgt trouwens nog 3x bv op een dag.

We zien het wel, als het heel lang duurt dan ga ik even naar de huisarts denkt ik!

Groetjes Fennie en Jente

Hoi Annet, Zoals je misschien weet heb ik 5,5 jaar medisch circus doorlopen om uiteindelijk sucsesvol zwanger te raken van Marit. Ik ben (tegen wil en dank in) dus al redelijk expert geworden in cyclussen, eisprongen, luie baarmoeders enz enz.

Een cyclus van meer dan 35 dagen (dus vanaf 36 dagen) heeft wellicht wel een eisprong gehad, maar in ieder geval geen "gezond" eitje zeg maar. Dat is wat mijn gynecoloog mij heeft verteld. ( ik had cyclussen van mijzelf van 40 tot 66 dagen dus tel uit je winst...) met hormonen enz werden mijn cyclussen uiteindelijk 32-34 dagen.

Ik zou het gewoon even aankijken, als je cyclussen steeds vaker langer dan 36 dagen worden, zou je eventueel bij de huisarts/gynecoloog je bloedwaarden m.bt. vruchtbaarheid kunnen laten onderzoeken.

Sucses!! P.s. Wij gaan er ook weer voor per april!!

groetjes Monique

Hier nog zo'n onregelmatige cyclus. Ik snap er echt niks van! Was na de vorige zwangerschappen helemaal niet zo!

In februari heb ik helemaal overgeslagen, werd 16 maart ongesteld en sindsdien ook niet meer, zit dus nu ook met smart te wachten! Had in februari ook een test gehaald, maar was natuurlijk negatief. Nu heb ik nog niet getest, want weet eigenlijk 99% zeker dat het niet kan!

Maar word er wel simpel van hoor!

Liefs Annemarie

Ha Annet!

Hier is het ook een ramp hoor! Wij proberen het ook al weer sinds december en er is nog steeds geen pijl op te trekken wanneer het feest moet gaan beginnen. Met als toppunt dat ik de hele maand februari heb overgeslagen zelfs....   Ik weet sinds de zwangerschap wel dat mijn eisprong komt en gaat wanneer ie zelf wil. ( dachten 10 weken zwanger te zijn, maar was dus 6...) En dat word nu maar weer eens bevestigd. En het meest frustrerende is misschien nog wel dat ik zo vreselijk graag weer wil en dat we officieel langer bezig zijn als aan Thomas. ( Ik mag niet klagen hoor vergeleken bij jou en anderen, dat weet ik donders goed!!) Maar ik lijk nu zo " hebberig"   in het willen van de tweede, dat ik mezelf bijna   niet terug herken!

-X- Marieke

Ik heb nog maar een half eierstokje, maar die doet het (gelukkig!) heel goed. Mijn cyclus is ongeveer 30 dagen, net als voor de zwangerschap en net als voor de operatie waarbij anderhalve eierstok zijn verwijderd. Heb ik ook eens mazzel ;-)

Voor de zwangerschap van Dean had ik een cyclus van 35-38 dagen. Nu ben ik aan de pil, maar ook nu word ik niet altijd ongesteld. Heel vreemd. Frustrerend hè, dat je niet weet wanneer je het moet verwachten, of eigenlijk niet natuurlijk. Wij gaan er volgend jaar weer voor, dus voorlopig nog geen onregelmatige cyclussen.

Succes en sterkte.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan