Dag 43 maar niet zwanger!?

Help, ik snap er niets meer van. Ik zit nu op dag 43 na m'n vorige menstruatie maar ben niet zwanger. Het zal toch niet zo zijn dat ik vervroegd in de overgang ben? Heeft iemand hier ervaring mee?

Maaike,

Wat balen! Heb je al contact opgenomen met je HA? Ik heb het ook een keer gehad, dat ik lang moest wachten op m'n ongi. Ik mocht bellen als ik na een week nog niet ongi was, maar werd het toen gelukkig wel. Volgens mij heb je er nml medicijnenen voor, weet het niet meer precies.

Liefs Lientje

he meis, ja ik heb het ook alleen ik weet wat het is, 3 jaar geleden hebben ze bij mij geconstateerd dat ik iets meer mannelijke hormonen heb dan een normale vrouw, daarom heb ik hele erge over beharing ( niet echt fijn als ik de pil niet slik zoals snor en baard :( en acne) en heb in plaats van 12 keer perjaar 6 keer perjaar een ei sprong, weet nu niet of het nu nog zo is aangezien ik nu ronde 4 bent en 2 miskramen heb gehad en tussen door ( dat ik niet zwanger was) wel ongesteld ben geweest,

Ik zal gewoon ff je HA bellen morgen en dan ff kijken wat hij zegt, je moet gewoon tegen de assistente zeggen van wil een afspraak maken met me huisarts en als ze vragen wat de klachten zijn zeg je sorry wil het wel vertellen maar vind het nogal persoonlijk want niet iedereen hoeft het te weten, je kan wel zeggen over zwangerschap.

s6 liefs mama van sharon

Terug
Bovenaan