Dag 43

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Nog even een berichtje van mij voordat ik op vakantie ga.
Morgenmiddag gaan we lekker op vakantie naar Frankrijk dan moet ik jullie missen voor bijna 3 weken......
Ik wou nog even melden dat ik nog steeds niet ongie ben geworden en ik zit nu op dag 43 van mijn cyclus!!!
Afgelopen dinsdag had ik een test gedaan maar was negatief helaas.
Wat moet ik nou doen meiden nog een test doen voordat we weggaan of niet???
We gaan namelijk samen met mijn schoonouders op vakantie en als ik dan bepaalde dingen uit voorzorg niet ga eten dan gaat dat natuurlijk wel opvallen...
Wat moet ik nou doen???
Ik kijk vanavond nog even op de site en dan over ongeveer 3 weekjes weer.
Allemaal veel succes en ik hoop dat er veel van jullie zwanger zullen zijn als ik weer terug ben!!!
Veel groetjes Cindy.

Hoi Cindy,

Wat is normaal gesproken de duur van je cyclus? Als je al flink overtijd bent zou ik voor op vakantie nog een testje meenemen. Over een weekje nog eens proberen? Verder niet te krampachtig doen met eten/drinken hoor als je nog niet weet hoe het ermee staat. Een wijntje of iets ander kan volgens mij helemaal geen kwaad mocht het wel zo zijn.

Ontzettend leuke vakantie!!!
We zien je graag weer zongebruind terug ...
Succes en hopelijk nog geen ongi als je terug bent.
Groetjes,
Roos

Hoi cindy,
ik ben het met roos eens; neem een testje mee en probeer het uiterlijk volg.week nog een keer,dan moet je toch echt positief testen,lijkt me!! en zo niet dan moet die ongi toch een keer komen...
Vervelend joh! wat een onzekerheid!
maar probeer wel te genieten vd vakantie hoor!
succes! gr. petra

mijn pc heeft weer kuren...grrr
mijn reactie wordt niet geplaatst..
hopelijk nu wel!

Wat een onzekerheid zeg! maar ik sluit me bij Roos aan..uiterlijk volg.week testen dan moet ie toch positief zijn en anders(hoop het niet) moet die ongi toch komen.

succes en probeer te genieten van je vakantie!
gr. petra

Hoi cindy,
ben hte met Roos eens..maar wat een onzekrheid zeg...pfoe..
test volg. week anders nog, dan moet ie toch positief zijn??? en anders moet je ongi toch komen??hoop het niet voor je!

succes en probeer te genieten van je vakantie!
gr. petra

sorry!!!!mijn pc doet raar of hebben anderen er ook last van!

Een hele fijne vakantie!
En als je besluit om een testje mee te nemen.....en als je goed nieuws hebt.... is vast wel een internetcafé in de buurt!
Liefs Anne

Terug
Bovenaan