dag 47

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben eindelijk ongi geworden!! Voelde het deze keer helemaal niet aankomen.
Kunnen eindeljik voor ronde 2 gaan en het leuke is dat ik het vruchtbaars ben op vakantie!!!!

Hoihoi,

Ik ben al sinds 9 mei (eerste dag laatste ongi) niet meer ongesteld geweest, dat is nu 66 dagen!!! Vet veel.
Vanacht ben ik wel wakker geworden van ongi pijn, wat ik nogmaal  nooit heb, dus mijn lichaam is wel bezig.... Alleen nog niets te bekennen.

Kus ik

Hoi,

Ik wil je niet ontmoedigen maar heb zelf ongeveer 3x gedacht dat ik ongi zou worden. Steeds dezelfde klachten kreeg ik. Maar die waren dezelfde dag of daarna weer weg.
Maar ben je veel bezig met zwanger willen worden?

Hoezo mij niet ontmoedigen?
Ik wordt 's nachts bijna nooit wakker... En ja ik was er wel veel mee bezig, maar momenteel  valt het best mee vind ik, omdat ik druk was met mijn afstuderen en had gister de diploma uitreiking.

Nou dat het niet zo hoeft te zijn dat je ongi wordt. Ik was 27 mei voor het laatst ongi geweest. Heb tussendoor ook steeds het gevoel gehad van nou nu komt het eindelijk en dan kwam het toch weer niet.

Als je er heel veel mee bezig bent kan je het namelijk uitstellen. Onbewust.

Ja dat begrijp ik heel goed, en misschien is dat ook bij mij wel zo. Maar wij zijn ook druk bezig met ons huis wat allemaal fout loopt (advocaat enzo).Dus onderhand, heb ik ook wel genoeg andere dingen aan mijn hoofd...
Ik heb geen idee hoor, maar ben ook nog niet heel lang geleden gestopt 15 april.

Wel leuk dat je tijdens vakantie vruchtbaar bent!
Weet je al of je een eisprong hebt? Mag ik vragen hoe oud je bent? Ik ben 22 jaar.

Terug
Bovenaan