dag 50 en .... ja hoor, rond verder

A

Anoniem

Guest
helaas, sinds de laaste 2 keer lange cyclus gehad (44 dagen en nu vandaag de 50e dag) ongi geworden. Had al getest van het weekend (negatief) dus weing hoop, maar ja je weet nooit.
nu weet ik nog steeds niet wanneer eisprong is. Ik ben sinds december 2005 gestopt me pil., kan het zo zijn dat mijn lichaam nu pas zelf gaat bedenken wanneer eisprong e.d. moet komen? (ik was nl eerste maanden heel regelmatig 33, 28d)

ooohm en overal zwangere vrouwen!!!!!11 ahhhhhh, potverd. IK WIL OOK.
wat doen wij fout?
enfin in januari gaan mijn vriend en ik naar de huisarts hebben we afgesproken.

beetje in de put
groetjes
boekie

hallo

wat klote zeg
ik kan me voorstellen dat je daar super van baalt
ik ben pas net gestopt met de pil en had meteen een cyclus van 28 dagen
daar was ik heel blij mee maar zo te lezen wil dat niet zeggen dat ik dus zo regelmatig blijf
ik hoop voor je dat het de volgende ronde wel raak is
veel succes

liefs ikjes

quote: boekie schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-10-2006 14:37:53'));

Hi Boekie,

Het lijkt of ik mn eigen  'story' lees,  bij deze een hart onder de riem, je verhaal is zo herkenbaar !!!. Zoals je al had gelezen in de topic van Noor, ben ik ook al heel lang onderweg, meer  dan 80 dagen ben de tel kwijt.. Het is heel frustrerend dat je er niks mee kan dan afwachten. Ik ben nog steeds niet, maar heb wel al die tijd het gevoel dat het eraan komt, maar niet dus. Ik  was ook de eerste ronden keurig op tijd, dat voelde goed. Maar nu ... ARGHHH. Wij gaan ook in januari verder voor onderzoek hebben we afgesproken, dan zijn we een jaar bezig.
Hoop dat je niet te lang in de put zit, op naar de volgende ronde nu, wie weet meid... toitoi
Liefs, BB

helaas, sinds de laaste 2 keer lange cyclus gehad (44 dagen en nu vandaag de 50e dag) ongi geworden. Had al getest van het weekend (negatief) dus weing hoop, maar ja je weet nooit.
nu weet ik nog steeds niet wanneer eisprong is. Ik ben sinds december 2005 gestopt me pil., kan het zo zijn dat mijn lichaam nu pas zelf gaat bedenken wanneer eisprong e.d. moet komen? (ik was nl eerste maanden heel regelmatig 33, 28d)

ooohm en overal zwangere vrouwen!!!!!11 ahhhhhh, potverd. IK WIL OOK.
wat doen wij fout?
enfin in januari gaan mijn vriend en ik naar de huisarts hebben we afgesproken.

beetje in de put
groetjes
boekie

quote: Blossombaby reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-10-2006 18:37:35'));

quote: boekie schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-10-2006 14:37:53'));

Hi Boekie,

Het lijkt of ik mn eigen  'story' lees,  bij deze een hart onder de riem, je verhaal is zo herkenbaar !!!. Zoals je al had gelezen in de topic van Noor, ben ik ook al heel lang onderweg, meer  dan 80 dagen ben de tel kwijt.. Het is heel frustrerend dat je er niks mee kan dan afwachten. Ik ben nog steeds niet, maar heb wel al die tijd het gevoel dat het eraan komt, maar niet dus. Ik  was ook de eerste ronden keurig op tijd, dat voelde goed. Maar nu ... ARGHHH. Wij gaan ook in januari verder voor onderzoek hebben we afgesproken, dan zijn we een jaar bezig.
Hoop dat je niet te lang in de put zit, op naar de volgende ronde nu, wie weet meid... toitoi
Liefs, BB

hoi
dank voor jullie lieve woorden, ik ben er al weer een beetje uit de dip.
ook spannend als je na 80 nog niets weet. Oef dat lijkt me erg moeiliijl (ik liep de hele tijd toch met maandverband omdat ik soms wel krampen voelde, heel irritant!)
en ja, we gaan er gewoon weer voor (mijn vriend en ik gaan het iedere avond lekker spannend maken, ha ha!
groetjes
boekie

Terug
Bovenaan