dag 50

hoi hoi

zit inmiddels op dag 50 en nog geen ongi te bekennen, ik wil wachten tot het weekend met testen omdat het al zo vaak op een teleurstelling is uitgelopen en bovendien weet ik niet eens zeker of ik wel een eisprong heb gehad. (mijn temp curve geeft niks aan maar de ovulatietesten wel)

Nou we wachten nog maar een paar dagjes af.
zijn er hier nog meer meiden met zo'n lange cyclus of die zo'n cyclus gehad hebben.
ik zou graag eens hen ervaringen willen horen
alvast bedankt.

groetjes patricia

Ik weet ook niet wanneer ik ongesteld ga worden, de laatste keer was 6 maart, maar ik heb wel al een test gedaan maar die was negatief .... balen hoor! Eerst was ik netjes om de 4 weken, toen ineens om de 5 weken en nu helemaal niet meer ..... Morgen maar langs de huisarts. Bij mijn zus gaf de test pas na 8 weken positief aan, ze had ook met 6 weken getest maar kreeg toen negatief ..... Nou ja, sterkte maar.

Groetjes Bianca

Hoi Patricia,

Voor mij is wat je schrijft heel herkenbaar. Ik heb zelf een cyclus van 40 a 60 dagen. Na 8 maanden ben ik naar de HA gegaan om te vragen of er niets aan te doen was. Voor een bloedtest doorverwezen naar het ziekenhuis. Schildklier werkte goed en de hormonen waren ook in orde.

De HA liet vallen dat tempen een goed idee is om te zien wanneer je eisprong is. Ik ben dus begonnen met tempen in december, nog één keer ongi geweest en nu bijna 9 weken zwanger.
Soms denk ik...was ik maar eerder begonnen met tempen. Dan weet je in ieders geval of je een eisprong hebt gehad ja of nee.

Ik raad het iedereen aan die heel onregelmatig is. Succes!!

hoi natalie

dat is nu juist het probleem heb de afgelopen tijd getempt maar daar komt dus geen eisprong in voor, maar volgens de ovulatiestest dus wel

groetjes patricia

Hoi,

Hoe lang ben je al bezig?
Bij mij werd mijn cyclus steeds langer en langer, tot wel 56 dagen en ook niet echt opvallend hoger temp. Na onderzoeken bij gyn. bleek dat ik geen goede eisprong had en daarvoor heb ik 6 maanden Clomid geslikt. Weliswaar niet zwanger geworden maar heb nu wel weer een gewone eisprong zonder Clomid.
Als je geen eisprong hebt of het duurt zolang kun je beter een verwijsbrief vragen voor de gyn. 9 van de 10 keer is er iets mis met je hormonen en dan is de kans op zwangerschap wel heel klein.

Wil je hiermee niet bang maken hoor, maar hormonen kunnen je dan goed helpen.

HEel veel succes,
Joan

Sorry voor de late reactie maar misschien heb je er toch nog wat aan.
Ben vorig jaar april gestopt met de pil en keer een redelijke regematige cyclus en was in juni zwanger helaas kregen we in augtus een miskraam en daarna is mijn cyclus onzettend gaan rommelen er zaten som er 56 dagen tussen. Nu mogen we binnen kort naar de gyn of het komt dat de afsraak is gemaakt ik weet het niet maar de afgelopen periode zaten er maar 36 dagen tussen en nu lijkt het erop dat het deze maand een gewone cyclus wordt want heb deze week echt mijn eisprong gevoeld (zeurende pijn links onderin de zijkant van mijn buik) en de test geeft aan dat er een eispsrong is. Dus soms komt alles ook wel weer goed als we het denk ik een beetje van ons af kunnen zetten.
Sorry voor het lange verhaal

Terug
Bovenaan