dag 52!! jeetje wat lang en niet posi maar ook niet ongi

A

Anoniem

Guest
nou de tekst zegt het al!!
zit nu op dag 53 en ben nog steeds niet ongi maar me test van maandag gaf negatief aan!!  

errug vervelend!!

ga er van uit dat ik niet zwanger ben maar wil nu toch wel ongesteld worden!!
duurt me veelste lang!!
heb wel last van een opgezette buik maar dat komt denk ik van het lang uitblijven van me ongi!! nou we w8 nog wel weer verder af!!

nou bedankt voor het lezen van me geklaag

kus cora

Je klaagt niet, het is een geaccepteerde mopper!!!

liefs Andrea

Dag Coortje

Wat rot dat je nog niet ongi bent of zwanger natuurlijk. Ben je nog bij de HA geweest?
Ik hoop voor je dat je snel weet waar je aan toe bent.

Liefs Linda

ja heb de ha gebeld! kreeg de assistente! die zei ja als je dat vroeger ook was voor je met de pil begon ben je dat nu ook!! nou sorry maar dat weet ik niet meer hoor ben nu 21 en was geloof ik 15 toen ik met de pil begon!! maar moest het maar ff afwachten!! o ja ze vroeg op het laatste ook nog ff maar u weet zeker dat u niet in verwachting benT? ik zo nou de test gaf maandag nega aan!!! oke zegt ze gewoon ff afwachten!! ja daar heb ik wat aan he!!

Wat een stomme...t die assistente,heeft zeker geen kinderen en wil er ook geen???
Dat mensen zo kunnen reageren,erg bot.
Sommige mensen hadden beter een ander beroep kunnen kiezen,sorry hoor!

hey coortje,
als ik jou was zou ik gewoon naar de HA gaan en om een echo vragen want een cyclus van 52 dagen is echt niet normaal hoor. misschien maakt jou lichaam wel niet zo veel HCG aan dat op een test te lezen is. ik zou dan gewoon om een bloedtest vragen of een echo je betaalt niet voor niks elke maand aan je ziekenfonds.
ik wens je heel veel sterkte en ik zal voor je duimen.
xxx
sabrine

Ik kan mij bij Coortje aansluiten, met een overtreffende trap want ik zit morgen op 60 dagen en mijn huisarts zei precies hetzelde: "Voordat je het weet ben je zwanger en kun je al namen bedenken!". Ja daar schiet ik nu toch niets mee op....

Hai coortje,

ik heb hetzelfde als jou gehad en moest ook hhheeeeeell lang wachten. De dokter wilde pas wat doen als ik ong een half jaar niet ongi was geweest. Na 3 maanden mocht ik dus pas terug komen. Ik werd daar zelf op gegeven moment knettergek van en ben aan het zoeken geweest op internet. Ik ben toen met monnikspeper begonnen en of het nou toeval was of niet na een week ong. werd ik ongi. misschien helpt het bij jou ook. Ik hoop het. Hou je ons op de hoogte?
veel liefs Wies

Terug
Bovenaan