dag 53+ negatief getest HELP!!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ik wordt echt een beetje gek van mezelf. ik dacht echt even dat ik zwanger was. ik had ineens een duizeling, was met vlagen misselijk en mijn borsten zijn opgezet. ook voelt mijn onderbuik vreemd. Niets wijst erop dat ik ongesteld ga worden. Maar toch vanmorgen (dag 53)  negatief getest!! dit is pas de tweede cyclus sinds mijn pilstop (eerste 44 dagen) moet ik meer geduld hebben of mag ik dan nu naar mijn huisarts? wat zouden jullie doen? mijn fantasie slaat op hol HELP! heb deze cyclus al 4 keer (!!) getest. ik kan nu niet zwanger zijn toch na zoveel negatieve testen?
Ik had me ingesteld op een paar keer teleurgesteld ongesteld te worden, maar dit is zo...niets. ik heb geen nieuwe kans en ik ben ook niet zwanger. ik wil nu graag ongesteld worden want dit is ook niets! natuurlijk wil ik het liefst zwanger zijn. maar die hoop is inmiddels vervlogen! toch?
graag advies!!!!!!!

hoi hoi,

nou volgens mij heb je hetzelfde als ik heb. Ik heb ook al een aantal keren getest nog steeds negatief maar ben nu al op dag 80 tja hoe lang moeten we nog wachten he. Je hebt dus weinig aan mijn antwoord, maar nu weet je wel dat je niet de enige bent. Ik ben al naar de ha geweest en die zij mij dat als ik in april nog niet ongi was dat ik maar terug moest komen dus... Ook adviseerde hij mij de kalender bij te houden van wanneer ik wel ongi was geworden. Gelukkig heb ik dit meteen al gedaan dus vanaf mei.
Ondertussen ben ik gaan tempen. Zodat ze evt daar iets uit op kunnen merken, stel dat ik zometeen door gestuurd word.
nou in ieder geval veel succes ermee

liefs wies

Bij sommige vrouwen duurt het een half jaar voor ze een normale cyclus
hebben. Maar ik zou na twee maanden toch wel naar de ha gaan, anders
weet je het toch niet meer? Je raakt er alleen maar gefrustreerd van!

Succes!

hoi beiden,
 ja dat   dacht ik al een half jaar
 ga zo toch maar ff naar de huisarts, al is het maar om haar te laten weten dat ik het nu al zat ben. ik had me ingesteld op  een paar keer ongesteld worden, maar niet  op dit niets!! ik ben u op advies van andere dames op dit forum aan de tarwekiemolie capsules begonnen en duimen maar. zit nu op dag 56 (das twee keer zolang als normale cyclustis niet eerlijk!!!!)
en Wies ik leef met j mee en begrijp wat je voelt : "FRUSTRATIE!!! geef me meer kans aub!!!" Zoiets? erg he?!
dikke Kus Ella
heb zo een afspaak duim voor me! (al doet ze nu toch nog niets denk ik!)

Hai

en hoe is het afgelopen bij de ha?
Ik ga vanaf morgen met monnikspeper beginnen misschien levert dat iets op.
Ben nu op dag 83. Ik ben trouwens ook aan het tempen. Vanochtend was het een paar 0.10 hoger dus...wie weet.

liefs wies

Hallo dames,
Ik had hier onder een topic geopend met "zoooo ongeduldig",maar ik kan me een beetje bij jullie aansluiten,ik heb dan nog het geluk dat ik wel ongi wordt maar mijn cyclussen zijn gemiddeld 50 dagen,dus ook zo lang wachten elke keer je weet niet waar je aan toe bent en je hebt het gevoel (is ook zo) dat je zooo weinig kansen hebt op die manier.
Ik kan me helemaal voorstellen dat je GEK wordt als je nog helemaal geen menstruatie hebt gehad zeg,ik hoop voor jullie allemaal dat de tarwekiemolie en de monnikspeper gaan werken,ik wil zelf ook weer beginnen met slikken ik heb het de eerste cyclus redelijk vaak geslikt en dat was ook mijn kortste cyclus(46dg)daarna niet geslikt en toen    een keer 47 dagen en nu 51 dagen ,maar ja ik weet niet of het er iets mee te maken had,het zal zeker geen kwaad kunnen denk ik dan maar.
Dames heeeeeeel veel succes met geduld hebben,daar schiet je niet veel mee op maar er wordt mee geleeft!
Groetjes Cat

Hoi,

Was je wel gewoon regelmatig ongesteld voordat je aan de pil begon?
Ik wil je niet ontmoedigen maar ik werd ook niet ongesteld nadat ik gestopt was met de pil en moest ook een half jaar wachten van de dokter. Ben toen doorgestuurd naar een gynaecoloog en ik bleek dus geen eisprong te hebben. Bij mij is het verder een heel lang verhaal geworden van 10 jaar maar ik heb nu sinds 3 maanden een gezonde zoon. Nou blijkt mijn zusje die sinds kort ook bezig is met kinderen ook geen eisprong te hebben want zij werd ook niet ongesteld na het stoppen van de pil. Ik hoor dit wel vaker dus ik zou zeker naar de huisarts gaan en aandringen om doorverwezen te worden naar de gynaecoloog. Dmv medicijnen is een eisprong weer op te wekken.

Heel veel succes.

Groetjes,

Kim

hoi hoi ben ik weer, inmiddels dag 57 en nog niets. mijn huisarts was heel lief. ik begon gelijk al te huilen (erg he, van de zenuwen) ze legde mij uit dat het door het stoppen met de pil en door medicijnen dit ik tot voorkort gebruikte nu zo'n rommeltje kan zijn. ze raadde mij aan om het nog 3 maanden aan te kijken (dan is het een half jaar), omdat als ze me nu door zou sturen, de gynaecoloog me waarschijnlijk niet serieus zou nemen, omdat ik nog te kort  van de pil af  ben.
dat vind ik een goed plan, omdat ik denk dat ze daar gelijk in heeft. in april krijg ik zonder aarzeling van haar een doorverwijzing, dus dat is te overzien.
nou ja voorlopig duim ik maar dat ikongesteld wordt, want iets is beter dan niets!! toch merk ik dat ik stiekem toch hoop dat ik zwanger ben. (de huisarts zei ook dat dat niet onmogelijk is, met een lane cyclus kun je gewoon zwanger worden) maar ja... dan moet er wel een ei springen toch??? AAAAAAAHHHHHHH! zo dat moets er ff uit!! ik duim voor jullie voor korte cyclussen!!!! Succes!

Terug
Bovenaan