Dag 56.. NOD, maar geen RDuveltjes..

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!
Hoe is het met jullie allemaal..?
Hier in t Noorden is t prima, beetje slecht weer maar ja..

Ik heb/had vandaag mijn NOD, dag 56 maar niets.. niet ongi. Normaal ben ik dat dan als ik wakker wordt 's morgens maar tis nu 22.17 uur en nog niets..
Vind het wel spannend hoor, we hebben twee keer goed geklust ( ik weet niet zo goed hoe mijn cyclus is, afgelopen maanden steeds precies 56 dagen..) dus ik reken ei uit bij 28 en 56 dagen..we hebben hopelijk goed gedaan deze maand(en) ;-)
Ben benieuwd, we zitten eigenlijk pas in ronde twee dan ongeveer.. Vind het soms wel frustrerend, zeker als ik uitreken hoeveel kansen we nog hebben dit jaar enzo.. Tis zo weinig als je maar 1x per 8 weken ongi bent..

maar goed lekker positief blijven.. ik vind het spannend, heb t idee dat mn borsten gegroeid zijn, steviger.. En dat ik mn buik vaak voel.. maar goed kan natuurlijk net zo goed verbeelding zijn omdat ik het graag wil..  ik hoop dat ik woensdag nog niets heb, dan ga ik testen, want dan hebben we eindelijk vakantie, zou een leuk begin zijn!!!

Liefs en welterusten voor straks!
Anne!

Hoi Anne,

Ik kom uit noord-brabant. Ben 28 jaar en ga nu de 3e ronde in als je de 1e ongi na de pil niet mee telt.  Was dan dus de 1e ronde na 49 dagen ongi en de 2e ronde na 36 dagen. Het wordt dus bij mij nu korter. Waar ik erg blij mee ben en ga nu ook van ong.30 dagen uit dat mijn ongi weer komt. (want mijn laatste ongi was precies als in mijn tienertijd en toen was ik om de 30 dagen ongi.)
Ik snap dat je zo voelt van ik heb weinig kansen. Ik dacht dat ook toen ik pas na 49 dagen ongi werd. Maar bij jou is dit al de 2e/3e keer?
Dat is helemaal balen. Maar als je nu nog niet ongi bent is er wel een klein beetje hoop.
Want wie weet is het raak!

Ik hoop het voor je!

Liefs An

ik vond dat ik met 39 dagen al een lange cyclus had maar mag nog niet klagen dan. Echt vervelend voor je. Hopelijk komen de r.d. niet meer en ben je zwanger

groetjes mo

Hoi Anne

Ik zag je topic staan en kan het dan toch niet laten om hier even snel te reageren hihi.
Goed nieuws trouwens dat er nog niks gebeurd is, hopelijk blijft het zo!
Heb je al getest of wil je daar nog mee wachten?
Ik hoop voor je dat het goed gaat komen!!!!!!!!
Ik zal in ieder geval voor je duimen

Liefs Jessy

Hee Jessy,
Had je mn mail wel gelezen..? Heb je eindelijk wat gestuurd.. ;-) Druk met verhuizen..

Maar ik heb inmiddels nog niets, behalve dan 1 negatieve test..
Zit nu dus op dag 65... das toch niet normaal meer...
Ik heb afgelopen zaterdag getest, dat zou ongeveern een week over tijd moeten zijn, maar negatief dus.. Dus ik zal wel weer een keer ooit ongi worden..

Vertelt een vriend van mijn vriend dat "ze" ook zwanger zijn, meteen in de eerste ronde.. en ik ken er nog drie die zwanger zijn......  en wij maar proberen en t tis gewoon niets elke keer..
Heb er nu wel een beetje om zitten janken voor t eerst hoor.. sjonge!
maar goed we gaan lekker verder!

hoe is het bij jullie??
Liefs Anne!

hey

ik weet hoe het is!!!!!!!!!!! ik wilde je ff succes wensen!!!!! kus kus

Jeetje Anne wat duurt deze cyclus bij jou lang, balen joh!
Ik snap dat je er helemaal gek van wordt!

Ben jij al bezig met die teunisbloem olie tabletten? Ik hoop dat bij mij deze maand mn cyclus korter is (of zwanger ben  natuurlijk ) dankzij die tabletten.

Een collega vriendin van mij vertelde vorige week ook dat ze zwanger is én ook gelijk in 1x, best oneerlijk inderdaad!
Ik merk dat er de laatste tijd veel mensen om mij heen zwanger worden dus als je slim bent blijf je bij mij in de buurt, dan ben je waarschijnlijk zo zwanger haha!

Ik zit nu op dag 21 dus heb nog wel even voor ik iets weet. Onze tactiek van deze cyclus is in iedergeval om de dag klussen  en tot nu toe gaat dat prima haha!
en tja verder is het alleen maar wachten, wachten, wachten  

Nou meid succes weer en tot snel!

Dikke knuffel Jessy

Hee Jes!

Dus jij moet ook nog even wachten.. Na ja lekker klussen en wie weet!! Ik hoop t voor je dat t nu gaat lukken.. Je wilt vast (net als ik) ook zo  graag zwanger zijn..? Het lijkt me zooo gaaf en bijzonder! Ik heb vanmiddag een kadootje gekocht voor die vrienden van ons, had echt een brok in mn keel en vond t eigenlijk helemaal niet leuk dat ik niet voor mezelf/eigen kindje een kadootje kon kopen.. Maar toen we thuis waren vertelde mijn vriend dat ons kindje de allermooiste, leukste  en liefste wordt, en dat je nou eenmaal lang moet wachten op iets goeds haha.. Lief he! Dat maakte t wel weer een beetje goed!! ;-)

Bij mij nog steeds niets, ik snap dr niets van.. Ga van t weekend nog ff testen en daarna doe ik t niet meer, dan wacht ik t maar af.. 15 dec. moet ik naar de internist dus dan zal ik hem eens vragen!

Voor nu ga ik maar ff lekker genieten van ons nieuwe huis! Dat wordt super mooi en ik hoop dat dat ons veel goeds brengt!
Jij veel plezier met klussen, haha...!

Liefs Annelies!

Terug
Bovenaan