Dag 62 en nog steeds niet ongi!!!

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Het is al 62 dagen geleden dat ik voor het laatst ongi ben geweest.
Heb al een paar testen gedaan maar allemaal negatief.
Iedereen zegt tegen mij dat ik de ha maar eens moet bellen maar daar heb ik geen zin in want dan zeggen ze toch maar wacht nog even tot na het weekend.
Weet iemand wat de reden zou kunnen zijn dat heb zo lang uitblijft??

Ik heb ook heel veel last van slijm, soms denk ik dat ik ongi ben en als ik dan naar het toilet ga dan is het gewoon weer dat slijm erg irritant.

Gr Desire

62 dagen???  Dat is wel lang...Ben je pas met de pil gestopt ofzo?? Heb je altijd last van onregelmatige cyclus?? Wanneer was je NOD?

Ik denk dat n belletje naar de ha geen kwaad kan. Kan allicht ff informeren en al zeggen ze wat je denkt dat ze gaan zeggen, dan heb je t wel ff gedaan. 62 dg lijkt me toch best lang..ik zou ff bellen als ik jou was!

Hey Mellabella

Ik ben in oktober gestopt met de pil en vanaf die tijd een cyclus van 30-35 dagen.
maar nog nooit langer.
ik had op het werk van iemand gehoord dat als het zo lang uitblijft dat dat kan leiden tot een vertsopping maar daar heb ik nog nooit van gehoord. weet jij hier iets van of iemand anders??

Gr Desire

Daar kan ik je helaas niets meer over vertellen..heb ik nog nooit mee te maken gehad. Ik denk dat je dan echt t best ff de ha zometeen kunt bellen.. die kan je er allicht meer over vertellen!! Die kan je in ieder geval (neem ik aan) geruststellen en misschien uitsluiten dat t kan gaan verstoppen..

Bel gewoon ff, dat gaat sneller dan wachten tot iemand je er iets over verteld hier!! En dan nog kan t bij iedereen anders zijn..

Succes en laat ff weten wat de ha zei..

hoi

Ik zit inmiddels op dag 69 en nog steeds niets hiero dus ik snap hoe je je voelt helaas. Nu weet ik dat het bij mij een andere oorzaak heeft ( zelden een eisprong) maar als ik 6 maanden niet ongi ben geweest uit mezelf moet ik pillen slikken om de boel op te wekken. Het kan namelijk dat je wel je eisprong en alles hebt gehad maar dat je baarmoeder de boel niet opruimt zeg maar en dat kan gevaarlijk zijn voor je vruchtbaar heid.

Misschien kun je toch bij de ha een bloedtest laten doen. Een vriendin van mij kan ook 100 van die urine testen doen zonder ooit positief te worden terwijl ze echt 6 maand heen is ongeveer. Bij de bloedtest kreeg ze wel duidelijk heid.

nou succes!

Hey Crislaine,

Bedankt voor je reactie ben nu wel een beetje gerustgesteld. ik heb vandaag de dokter gebeld maar de praktijk was gesloten.
Als ik maandag klaar ben met werken bel ik hem meteen dan heb ik zeker duidelijkheid.

Gr Desire

hoi, ik zit vandaag ook op dag 50 en heb de huisarts gebeld voor een bloedtest, die had ik al een dikke week geleden kunnen hebben, staat bij het kopje "dag 43 morgen bloeduitslag" maar goed daar gaat het nu niet om, je kunt idd. het beste bellen met je ha en las ook dat je dat maandag ging doen, wie weet zegt de bloedtest wel dat het positief is..... ik duim voor je liefs mama loes

Hey mamaloes

Ik had jou kopje gelezen ik vind het echt schandalig hoe die assistente je aan het lijntje houd.
Ik hoop voor je dat je bloedtest positief is als je de uitslag krijgt.

Gr Desire

Terug
Bovenaan