Dag 8

A

Anoniem

Guest
Alweer 8 dagen overtijd en vanmorgen opnieuw getest (pas 2e keer)..helaas weer negatief. Misschien toch nog te vroeg..heb t vaker gelezen dat t pas later positief kan zijn, dus mijn hoop is nog lang niet verdwenen. Zeker niet omdat ik altijd regelmatig ben...Laatste dagen wel wat last van meer afscheiding, verder nergens last van. Dus ook geen rode vloed in aantocht volgens mij..

Pff dat wachten is zooooo irritant, haha. Waarom kan t niet gewoon in 1 keer duidelijk zijn..?!!!

Ik wacht rustig af en test over paar daagjes nog maar n keertje..

Ciao

oh dan heb ik ooook nog hoop had vanadaag ong moeten zijn maar dee een test en negatief liet de moet al zaken kan het zijn dat ik volgde week test welposetief is dan groetjes jolanda

Heb er nog niet erg veel verstand van maar het is me nu wel duidelijk dat t wel erg vroeg is om de 1e dag overtijd te testen. Als je zwanger bent wordt er n stof aangemaakt wat ervoor zorgt dat de test positief maakt. Bij veel mensen wordt deze stof pas na n paar dagen aangemaakt, heb verhalen gelezen dat het gerust n week of misschien wel 2 weken kan duren voor n test positief is! Je kan dus absoluut nog hoop hebben hoor...mn moeder wist me zelfs te vertellen dat ze vroeger vaak zeiden dat je het beste pas vanaf de 10 dagen kan gaan testen..

Daar zit ik dus ook nog niet aan. Gewoon nog paar dagen wachten en opnieuw proberen! :)

Terug
Bovenaan