Dag allemaal

Ik ben vandaag voor de laatste keer op dit forum. Twee dagen geleden heb ik mijzelf getest en tot mijn verbazing en blijdschap ben ik in verwachting. Ik heb in de korte tijd dat ik op dit forum zat jullie verhalen met interesse gelezen en ik hoop jullie dan ook heel snel weer tegen te komen op het zwangerschapsforum. Veel succes allemaal en het ga jullie goed!
 
Ik begrijp dat je het niet verwacht had?
Dan is het nog leuker

Van harte gefeliciteerd en maak er maar mooie 9 maanden van inmiddels 8.
En ik hoop net als Ank dat ik snel achter je aan kom. Dat zou wel geweldig zijn.

Heel veel geluk
Veel liefs
Brenda
 
Gefeliciteerd Michelle!! Lekker gevoel he? Nou, ik ga met je mee hoor, naar het maart 2005 forum (als dat er eindelijk es een keertje is. Geniet van je zwangerschap enne ... ik spreek je vast nog wel.

Groetjes,
Jacqueline
 
hoi michelle
van harte gefeliciteerd .
ook ik hoop je straks te spreken op het maart forum ik heb deze al aan gevraagt maar het staat er nog steeds niet dus we moeten nog even wachten.
ik wens je veel succes en tot binnenkort op het maart forum.
groetjes samie
 
Bedankt voor jullie reacties!
Ik had het inderdaad nog niet verwacht (wel stiekum gehoopt) omdat we nog maar kort bezig zijn. Maar het is weer net zo snel gegaan als bij de eerste zwangerschap. Ik kan mijn geluk dus niet op al ben ik wel een beetje overdonderd.
 
Terug
Bovenaan