dag allemaal

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

Mn vriend en ik zijn al een tijd bezig om zwanger te worden. Helaas is dit nog niet het geval. Wat mn vriend en mezelf opviel is dat ik continue bezig bent met JG en dat werkt niet zo goed voor me. Daarom neem ik voorlopig even afstand van dit forum....

Bedankt voor jullie medeleven en informatie en hopelijk zijn jullie snel zwanger.

Liefs

ja is een goed idee soms even afstand te nemen. Ik ben er nog wel maar een stuk minder. Ik zat ook alleen nog maar op deze site. Nu kijk ik wel eens af en toe maar verder niet zo veel. Afstand nemen helpt je maakt je zelf anders helemaal gek. Tis en blijft moeilijk. S6

groeten mama

Hey meid,

Soms is het inderdaad goed voor jezelf om ergens afstand van te doen, vooral als je erg bezig bent met zwanger worden.

Ik hoop voor je dat je misschien binnekort met goed nieuws komt.

Succes meid, en misschien tot spreeks!
Dikke knuffel en heel veel liefs

Ben er zelf ook ene heel stuk minder dan voorheen!
Succes en wie weet dat bij jou werkt!

X

Soms is het inderdaad even goed om ergens even afstand van te doen. Even weer bijkomen, even tijd voor andere dingen. Het is niet niks als je kinderwens zo groot is en het nog steeds niet gelukt is.
Ik hoop dat je er wat aan gaat hebben door afstand te nemen en dat je snel zwanger mag zijn.

Liefs Ram24

Terug
Bovenaan